Systeemgeluiden Weg?... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeieavond iedereen, ik zit met het volgende probleem. Ik zat te luisteren naar de ipodfunctie op mijn iPhone, via de oortjes. Ik trok mijn oortjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Systeemgeluiden Weg?...
Goeieavond iedereen,
ik zit met het volgende probleem. Ik zat te luisteren naar de ipodfunctie op mijn iPhone, via de oortjes. Ik trok mijn oortjes uit, en sindsdien lijkt het of mijn iPhone blijft verbonden met de oortjes. Maw, hij geeft niets meer van systeemgeluiden ( de kliks bij het vergrendelen, de smstoon, beltoon,... ) als mijn oortjes niet inzitten. Ik kan dus ook niet meer bellen of gebeld worden, tenzij met het gebruik van mijn oortjes. Anders hoor ik de mensen niet, en zij horen enkel geruis. Ik heb al gerestored, en dat doet niets uit. Iemand enig idee? Alvast bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
speaker kapot..? hulp gevraagd!
Hier op in hakende heb hier sinds gisteren ook een vreemd probleem met geluiden op me iPhone 1ste generatie 2.02 . Ineens had ik geen geluid meer bij
edit; opgelost, en haalt nu opgelucht weer adem
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit Laatst gewijzigd door benBEN; 02-09-08 om 04:27. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets | Atheos | iTunes | 2 | 09-12-09 09:40 |
BigBoss weg? | batumulia | Jailbreak apps en thema's | 2 | 26-11-08 10:16 |
telefoonnummers weg | Agent` | Archief | 4 | 19-08-08 20:18 |
Rekenmachine is weg? | firestarter | iPhone algemeen | 1 | 07-07-08 21:33 |
|
|