iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Menu niet werkend? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/20400-menu-niet-werkend.html)

kleut 31-08-08 11:09

Menu niet werkend?
 
Hallo,

Heb een vraag: Ik heb een herstel uitgevoerd via itunes maar nu heb ik het volgende probleem!:

Als ik een optie in het menu wil veranderen kan dit niet! Zodra ik op home button klik en erna terug naar menu ga is hij weer standard waar hij op stond!

Bevoorbeeld: AutoCorrection staat aan, zodra ik hem uit zet en ik keer erna weer terug staat hij weer aan

Volgorde van contacten staat altijd op: First, Last! Zodra ik dit veranderd en op home button klik staat hij gewoon weer op First, Last!

Weet iemand hoe ik dit verhelp??

ArB 31-08-08 11:11

Nadat je herstel hebt gedaan in itunes, vroeg hij daarna om terugzetten van een backup ? En als je ja hebt geantwoord moet je waarschijnlijk even met bosstools de fix user dir permissions draaien. :)

kleut 31-08-08 11:22

En waar vind ik dat? Wat moet ik dan invullen?

ArB 31-08-08 11:24

Via cydia de bosstools installeren en zodra je het opstart op more drukken. Dan zie je de optie staan :)

kleut 31-08-08 11:25

Geld dit ook voor Installer?

ArB 31-08-08 11:26

Nee in de installer is hij nog niet te vinden je hebt cydia nodig

kleut 31-08-08 11:29

Nou,,

Heb gezocht en volgens mij gevonden

in menu staatr nu Bossprefs ik ga dna naar more en zie ik fix user dir... staan.
Of het nu heeft gewerkt weet ik niet

cypher21 31-08-08 11:31

dat kun je uiteraard simpel testen door die instelling weer te veranderen, en te kijken of deze nu wel opgeslagen wordt ;)

kleut 31-08-08 11:33

Het werkt niet, heb 2x geprobeerd! Maar ik kan geen opties veranderen in menu springen gewoon weer terug

Wie weet wat ik nog kan proberen? Want kan mijn nummer niet uitzetten niks!?

Is er iemand anders die weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Er zal toch wel een oplossing zijn zelfs google vind ik niks nuttigs hierover?? en via forum zoeker ook niet..

Trouwens als ik herstel wil doen en ik wil zelf een bestand kiezen hoe doe ik dit via itunes???? zonder op herstel te hoeven klikken!?

kleut 01-09-08 07:25

Ik haal het een beetje naar voren, hoop dat dit wel mag!

Weet nog iemand een oplossing? Heb gister avond van alles geprobeerd tot restore aan toe! Maar niks helpt! Ik heb van alles geprobeerd maar sommige menu opties krijg ik maar niet werkend! Hij springt gewoon weer terug naar hoe hij staat... Zoals bij KB1 of 2

kleut 07-09-08 20:38

Heb nog eens geprobeerd via herstellen maar helaas het helpt niet! Bepaalde menu opties werken gewoon niet en springen terug naar standaard!

Iemand ook dit probleem? Of ooit gehad?

Michael 07-09-08 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleut (Bericht 185621)
Heb nog eens geprobeerd via herstellen maar helaas het helpt niet! Bepaalde menu opties werken gewoon niet en springen terug naar standaard!

Iemand ook dit probleem? Of ooit gehad?

Heb je misschien kate uit de installer gedownload?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:13.