Codeslot loopt vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Heb sinds gisteren een iphone en moet zeggen het is egt een topding . Alleen heb ik een probleempje, ik heb een codeslot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Codeslot loopt vast
Hallo allemaal,
Heb sinds gisteren een iphone en moet zeggen het is egt een topding. Alleen heb ik een probleempje, ik heb een codeslot op mijn iphone, dat werkt meestal goed alleen soms dan probeer ik de code in te typen maar er verschijnt niets, meerdere keren geprobeerd maar nee, dus gereboot en het werkt weer. Je hoort wel gewoon de toetsen die je intikt maar er versijnen geen zwarte bolletjes, kan ook gewoon weer annuleren. Dit is echt heel irritant omdat het zeker 6 min duurt om de iphone te rebooten. Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand een oplossing? Gr Sander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Denk ereens over of je je codeslot wel nodig hebt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
Loopt vast | GRozenberg | Archief | 2 | 16-11-08 20:59 |
Loopt vast na uitschakelen | gendroid | iPhone algemeen | 0 | 16-11-08 13:19 |
iPhone loopt vast | pokki | iPhone algemeen | 1 | 04-09-08 01:50 |
|
|