Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb per ongeluk een oudere reservekopie teruggezet. Ik wil de reservekopie van vandaag terugzetten, maar ik kan nergens een mogelijkheid vinden. Weet iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb per ongeluk een oudere reservekopie teruggezet. Ik wil de reservekopie van vandaag terugzetten, maar ik kan nergens een mogelijkheid vinden.
Weet iemand een mogelijkheid? Thanks! Nou ik heb m nog een keer hersteld en de laatste reservekopie teruggezet, maar die veroorzaakt een crash (appeltje blijft hangen), dit verschillende malen gedaan met hetzelfde resultaat. Nu weer hersteld met de oude kopie en dan doet hij het wel. Misschien dat er dan een bug in de reservekopie van vandaag zit? Iemand daar iets over gehoord en of er een de-bugger is ofzo? Laatst gewijzigd door macfreaker; 07-09-08 om 17:45. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@Ray, gelieve de edit knop te gebruiken wanneer je iets bij post.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Terugzetten reservekopie | Arend | iPhone algemeen | 8 | 15-03-11 15:22 |
reservekopie terugzetten op oude firmware | Guest-20191103144301 | iTunes | 0 | 13-03-11 18:31 |
Windows: Reservekopie terugzetten | Interceptor | iTunes | 0 | 22-12-10 22:05 |
reservekopie terugzetten | dwight11 | iTunes | 0 | 06-12-10 22:02 |
Reservekopie terugzetten | Vinzzz | iPhone algemeen | 5 | 27-08-08 21:41 |
|
|