Sms pop-up kleur aanpassen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk post ik in het juiste sub-forum voor deze vraag. Ik wil graag de kleur van het sms venster op het hoofdscherm aanpassen (de standaard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms pop-up kleur aanpassen
Hopelijk post ik in het juiste sub-forum voor deze vraag.
Ik wil graag de kleur van het sms venster op het hoofdscherm aanpassen (de standaard donkerblauwe dus), niet die in de conversatie. In welke directory moet ik dan zoeken voor dat bestand?! Bedankt! Laatst gewijzigd door J0nes; 08-09-08 om 13:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ow dat zou ik ook wel willen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik denk dat ze dat pop-up bedoelen. Waar je kunt kiezen tussen "antwoord" en "sluit" . Denk niet dat, dat in de mobilesms directory zal zitten.
|
|
||||
|
||||
Dan moet je kijken onder /System/Library/PrivateFrameworks/ en verder weet ik het niet direct.
|
|
||||
|
||||
Die zit in de Other.artwork. Je kan het ook makkelijk via WinterBoard aanpassen! (FW 2.0 of hoger vereist!)
Via WinterBoard doe je zo: Maak een mapje (naam naar keuze), maak daarin een mapje en noem dat mapje UIImages Zet in het mapje ''UIImages'' je popup png, die heet: UIPopupAlertSheetBackground (originele toegevoegd) Ik weet zo niet hoe hij precies heet in de Other.artwork file vanuit Firmware 1.1.4, hoe de Other.artwork te bewerken op Firmware 1.1.4 vind je hier. Firmware 2.0 (of hoger) Other.artwork bewerken vind je hier. De knoppen heten: UIPopupAlertSheetButton, UIPopupAlertSheetButtonPress en UIPopupAlertSheetDefaultButton (originelen toegevoegd). Succes
|
|||
|
|||
ok thnxxx, k ga eens kijken hoe t zit
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
joh ik wist nie eens dat je met winterboard mappen aan kon maken haha
vond customize toch handiger werken, daar kon je tenminste previews zien van je themes enzo |
|
|||
|
|||
is het mogelijk om dit op een iPhone 3G (JB) te doen?
ziet er erg mooi uit, maar lukte me niet omdat ik geen 2G heb.. |
|
||||
|
||||
jep via Cydia zijn er verschillende dingen te vinden voor Winterboard .
|
|||
|
|||
weet je zo ook hoe die heten?
thx! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laat je SMS ballonen van kleur verschieten | Michael | iPhone algemeen | 23 | 14-04-11 23:58 |
sms ballonnen van kleur veranderen?! | yoyonet | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-11-10 23:10 |
kleur van de volumeknop/balk aanpassen? | tijgertje_euro2002 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-06-08 21:37 |
sms ringtone aanpassen | frektor | Archief | 1 | 24-03-08 11:46 |
|
|