iPhone in de auto discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren ineens een heel blij mens ..... alweer. Ik wilde mijn iPhone aansluiten op mijn stereo installatie in de auto, maar had dus het probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone in de auto
Gisteren ineens een heel blij mens ..... alweer.
Ik wilde mijn iPhone aansluiten op mijn stereo installatie in de auto, maar had dus het probleem met het beroemde apple stekkertje dat niet past. Dus mijn gewone stekkertje past niet in de iPhone. Wachten op het verloopstukje? Verloopstukje in usa bestellen met veel transport kosten? Ineens dacht ik aan mijn adapter voor de ipod... Een Belkin autokit met dock connector (F8V7058eaAPL) waar ook een ingang voor een gewoon 3.5 stekkertje inzit. Geniaal ..... ik kan nu mijn iPhone opladen en afspelen via de stereo installatie in de auto. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iphone werkt probleemloos met mijn Parrot bluetooth set en zelfs ook met mijn Monstercable (Ipod FM Transmitter).
|
|
|||
|
|||
het stekkertje dat ik in m'n auto op m'n aux heb zitten past niet, zijn hier goedkope verloopjes voor?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone auto laden auto | negro | iPhone algemeen | 3 | 13-01-10 19:29 |
Muziek: iPhone in de auto | tanguyc | Muziek, foto & video | 16 | 17-04-09 16:58 |
iphone in auto | acbr | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 30-04-08 21:33 |
|
|