iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Sms doorsturen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/21599-sms-doorsturen.html)

mvveelen 06-01-09 15:03

Ik ben eens met dat BiteSMS aan het rommelen geweest, maar kan zo 1,2,3 niet uitvinden hoe ik nu een ontvangen berichtje kan forwarden naar iemand. Hoe doe ik dat precies ?

Buur 06-01-09 15:11

Schuif met je vinger van links naar rechts over het bericht en je krijgt een keuzemenu.
Op dezelfde manier kun je individuele smsjes wissen.

mvveelen 06-01-09 15:17

Zo simpel.....geweldig :)

Bedankt !

Denk dat ik toch maar met BiteSMS verder ga "werken".

Buur 06-01-09 15:23

Ik doe het al tijden, geen spijt van. En als mijn smsvoorraad bij T-Mobile op is, dan schakel ik BiteSMS over naar versturen via bitesms (ipv eigen provider) en kan ik smsen voor 6ct ipv 25ct per bericht.
Nog een tipje: mocht je BossPrefs hebben (te vinden ook in Cydia), gebruik dan de ingebouwde Poof-functie om de standaard-sms-app van Apple te verbergen. Scheelt weer plaats op je springboard. (Alleen moet je niet vergeten om de verborgen apps weer zichtbaar te maken voor een FW-update).

mvveelen 06-01-09 15:33

Mja, die gebruik ik niet. Ik heb wel de "Dockflow" theme waardoor ik dus een dubbel probleem heb. Als ik het SMS icoontje (schuin) wil vervangen door het icoontje van BiteSMS (recht) dan ziet dat er niet uit.

Je zou eigenlijk het icoontje van de standaard SMS moeten kunnen verwijzen naar BiteSMS, maar dat zal wel te lastig worden ben ik bang. Maar es gaan rommelen met de plaatjes denk ik.

Buur 06-01-09 15:36

Dat lijkt me iets voor een ander topic. Succes! :)

Astro 06-01-09 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 240026)
Mja, die gebruik ik niet. Ik heb wel de "Dockflow" theme waardoor ik dus een dubbel probleem heb. Als ik het SMS icoontje (schuin) wil vervangen door het icoontje van BiteSMS (recht) dan ziet dat er niet uit.

Je zou eigenlijk het icoontje van de standaard SMS moeten kunnen verwijzen naar BiteSMS, maar dat zal wel te lastig worden ben ik bang. Maar es gaan rommelen met de plaatjes denk ik.

Dit is perfect mogelijk hoor, kijk hier maar eens!

mvveelen 07-01-09 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astro (Bericht 240032)
Dit is perfect mogelijk hoor, kijk hier maar eens!

Thanx !

Ik had gisteren al e.e.a. aangepast en het icoontje van de standaard SMS aan BiteSMS toegewezen, en....naja, ik ga jouw oplossing nu meteen uitvoeren, is een stuk netter :)

stefke1 08-01-09 12:43

bestaat er ook een nl versie?

Bomans 08-01-09 14:13

Ja, een nederlandse versie van bitesms is er ook.
Maar je moet wel een jailbreak hebben (wat je volgens jouw profiel niet hebt)

Buur 08-01-09 14:14

@stefke1:
Je bedoelt een NL versie van BiteSMS? Er zijn geen verschillende talenversies. Nederlands is een van de ingebouwde talen. Als je je iPhone op NL hebt staan, is BiteSMS gewoon nederlandstalig. Zet je de iPhone op bijv. engelstalig, is BiteSMS dat ook. Voor meer info, zie bitesms.com.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.