iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geen bericht geluid (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/21682-geen-bericht-geluid.html)

King1987 26-09-08 13:14

Volgens mijn verschilt de fw 2.1 voor de 3G ten opzichte van die van de 1e gen. Waarom: er word op dit forum expleciet aparte custom fw aangeboden! Dus je kan beter vragen of iemand een orginele (bijvoorbeeld franse) 1e iphone heeft, en die niet gejailbreakt is.

Aan bosspreffs ligt het zoizo niet, want die heb ik ook (heb je wel de nieuwste, er was van de week een update). Mocht het aan een programma liggen, dan is het mxtube, want die heb ik niet van diegene die jij opnoemt.

Verder zou ik adviseren om eens een andere ringtone/smstone gebruiken. Want volgens mijn gebruik jij een zelfgemaakte?:confused:

Succes :D

john wings 26-09-08 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 198650)
Volgens mijn verschilt de fw 2.1 voor de 3G ten opzichte van die van de 1e gen. Waarom: er word op dit forum expleciet aparte custom fw aangeboden! Dus je kan beter vragen of iemand een orginele (bijvoorbeeld franse) 1e iphone heeft, en die niet gejailbreakt is.

Aan bosspreffs ligt het zoizo niet, want die heb ik ook (heb je wel de nieuwste, er was van de week een update). Mocht het aan een programma liggen, dan is het mxtube, want die heb ik niet van diegene die jij opnoemt.

Verder zou ik adviseren om eens een andere ringtone/smstone gebruiken. Want volgens mijn gebruik jij een zelfgemaakte?:confused:

Succes :D

Het zou kunnen dat de fw verschilt, ik heb altijd aangenomen dat de fw op de meeste punten hetzelfde was en dat het verschil in fw die aangeboden wordt gewoon te maken heeft met het pwnage progr dat men er op loslaat. ik gebruik inderdaad zelf gemaakte geluiden (dwz deel van een song) als sms toon, maar gebruikte deze toon al onder 1.1.4 en 2.0 en daar heb ik nooit problemen gehad. zal er inderdaad mxtube eens afgooien en kijken wat dat geeft?

Yaron 26-09-08 13:51

Gebruik je Phone Zap?

john wings 26-09-08 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yaron (Bericht 198678)
Gebruik je Phone Zap?

neen, alleen bospreffs en mxtube, en natuurlijk nog een heleboel zaken die samen met cydia geinstalleerd worden. Ben van plan om er eens de gewone fw van apple op te zetten en hem dan gewoon te unlocken maar geen jailbreak te doen en eens kijken wat het dan geeft.

King1987 26-09-08 14:14

Kben benieuwd, laat het eens even weten ;)

john wings 01-10-08 21:43

het zal idd aan mxtube gelegen hebben, nu enkele dagen verwijderd en geen problemen meer.

Yaron 20-11-08 15:57

Ik had eindelijk Phonezap eraf gehaald en heb alle geluiden terug en geen vastlopers meer! Dit was trouwens voordat ik gisteravond naar 2.1 ben gegaan! Heb hem nu weer even geprobeerd, maar meteen vastlopers...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.