programma's verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb het zoeken al geprobeert maar het zal echt wel ergens staan. Hoe verwijder ik programma's en games van mijn iphone kan dit ook via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
programma's verwijderen
heb het zoeken al geprobeert maar het zal echt wel ergens staan.
Hoe verwijder ik programma's en games van mijn iphone kan dit ook via itune's of moet ik wat anders instaleren. gr janet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
even je vinger op het icoontje houden totdat ze gaan wiebelen, en dan op het kruisje klikken.
Programma's van Cydia en Installer verwijder je in de menu's van Cydia of Installer |
|
|||
|
|||
dank u maar wat als er geen x bij staat game's van app.store?
|
|
||||
|
||||
Dan heb je die illegaal geinstalleerd, en daar geven we geen ondersteuning op
|
|
|||
|
|||
hoe bedoeld u ilegaal ik heb ze gewoon via app store het gaat om pool en docs
|
|
||||
|
||||
Apps via de appstore kun je verwijderen van de telefoon door je vinger op het icoontje te houden, en daarna op het kruisje te drukken.
Dit is de enige manier. Mocht je categories gebruiken, dan zul je ze eerst terug moeten zetten op het springboard, en daarna verwijderen |
|
|||
|
|||
kan je dat laatste uileggen ik heb volgens mij geen categories en wat bedoeld u met springboard.
er komt geen x bij beide programma's wel bij de anderen |
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat jij Docs via Cydia hebt geïnstalleerd en het Pool spel via Installer. Kan dit kloppen?
|
|||
|
|||
nee beiden via app store
|
|
||||
|
||||
Als je de apps via de iStore hebt geïnstalleerd moeten ze ook in iTunes staan. probeer ze daar anders te verwijderen terwijl jouw iPhone gekoppeld is.
|
|
|||
|
|||
ik heb ze geinstaleerd via app store na syncroniseren ziet itune ze niet
|
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb pool wel via installer4 geinstalleerd en kan hem niet verwijderen. Kan iemand me hierbij helpen? Bedankt alvast. |
|
|||
|
|||
ga naar installer dan naar catagories dan naar installed packages er op drukken en dan kan je hem verwijderen
|
|
|||
|
|||
Gelukt thx voor de snelle reactie
|
|
|||
|
|||
games
ik kan geen games spelen al wil ik hem opstarten word die meteen afgesloten allen niet bij de games die ik nu douwnload
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Melding in iTunes: programma verwijderen? | Ashcat | iTunes | 5 | 05-08-10 20:58 |
verwijderen van een programma | Fireball | Archief | 2 | 16-01-10 12:51 |
programma van installer verwijderen | marco_sire | Jailbreak apps en thema's | 20 | 31-03-09 23:59 |
programma's verwijderen | Danny88 | iPhone algemeen | 2 | 22-03-09 23:50 |
|
|