hoe check je hoeveel er met de apple is gebeld? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze vraag zullen niet veel mensen weten. ik wil een apple iphone kopen van iemand. en hij zegt dat ie ongebruikt is. er is een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe check je hoeveel er met de apple is gebeld?
Deze vraag zullen niet veel mensen weten. ik wil een apple iphone kopen van iemand. en hij zegt dat ie ongebruikt is. er is een code die je moet invoeren zodat je ziet hoeveel er met de telefoon is gebeld. voor de nokia is de code *#92703689#
ik weet zeker dat de apple het ook heeft. iemand enig idee? is het misschien *646# ? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee , bij mijn weten kan dat niet. Maar geeft toch geen belang wanneer de telefoon nog goed werkt.
|
|
|||
|
|||
waar je wel zou kunnen kijk is hier:
ga naar instellingen-algemeen-gebruik en daar kan je de gesprek tijd zien, maar als die gene zijn iPhone gerestored heeft of die gegevens heeft herstelt is het niet meer te zien |
|
||||
|
||||
waarom wil je dat dan weten?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb in mijn recente oproepen bovenaan in het lijstje een nummer staan dat gebeld is geweest op 11/07/2016 om 15h20
Je kan misschien eens een kijkje nemen in de recente oproepen, maar ik veronderstel dat daar niets zal staan als hij gerestored heeft.. |
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je dat gewoon bij de instellingen ==> algemeen dit bekijken
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dan staat er bij wanneer deze voor het laatst is ingesteld
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Check de app Belstatus maar eens. Te vinden in de App Store
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe check ik of een iPhone 3G officieel unlocked is? | DutchVince | iPhone algemeen | 16 | 23-02-10 22:46 |
Hoe, waar, welke, wat, hoeveel? | dylanspronck | Chat en geruchten | 1 | 26-06-09 19:38 |
Hoeveel uur heb jij al met je Iphone gebeld ? | Frits | Chat en geruchten | 3 | 04-11-08 17:51 |
Apple Store: check of de #G leverbaar is ! | Common.Sense | Chat en geruchten | 2 | 11-07-08 09:52 |
|
|