Ciphone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geloof de 1e 3G clone, YouTube - Ciphone 3G :iPhone 3G CLONE 100% op het filmpje lijkt hij toch echt goed nagemaakt ( wel traag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ciphone 3G
Geloof de 1e 3G clone,
YouTube - Ciphone 3G :iPhone 3G CLONE 100% op het filmpje lijkt hij toch echt goed nagemaakt ( wel traag het toestel ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Éen van de beste clones die ik heb gezien qua uiterlijk. Wel een beetje dik. Maar de OS is onwijs traag en hij heeft Internet Explorer
|
|
||||
|
||||
Ik kan best begrijpen dat mensen die er niet zoveel verstand van hebben deze aanzien voor een echte iPhone 3G.
|
||||
|
||||
En MSN...... wasda ook alweer ... traag, internet explorer en msn .... ah WindowsMobile
Denk dat dat het onderliggende OS is, met een leuke interface er bovenop.
|
||||
|
||||
qua snelheid duidelijk WM. Ik had ooit een WM toestel niet vooruit te branden
|
|
|||
|
|||
deze tel zou die marktplaats iphone 3gtjes moeten zijn die verkocht worden voor spotgoedkope prijs hij lijkt er niet op het is gewoon een volbloed kloon
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat is een namaak van de 1G iPhone, niet de 3G
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik bedoelde de link die xit2050 geplaatst heeft.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, mijn fout.
Ik kan het filmpje hier niet bekijken en veronderstelde dat het over deze ging. |
|
||||
|
||||
HiPhoneShop Item: Ciphone 3G SKU: PG-022
ze hebben zelfs een witte |
|
||||
|
||||
Ik zie nu al de mensen op dit forum komen dat iTunes de iPhone niet kan vinden net zoals dat iPhone uit china topic
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik vindt dat echt een lelijk traag ding hoor.. Kan Apple niet daar stappen nemen voor schending van de copyright ofzo? Want ja, mensen die niks vermoeden blijven het kopen he..
Groetjes!
|
||||
|
||||
Jemig, lijkt er echt veel op.
Als ik nooit een iphone had gehad zou ik het verschil niet zien.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waaraan is te zien of op welke kenmerken moet ik letten bij aanschaf van een Iphone op internet ten aanzien van een clone versie. Is er een duidelijk iets waarop ik kan letten?
|
|
||||
|
||||
mag er niet aan denken, een microvod of wat?
|
|