Omschakelen naar 3g? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste medeleden. Ik heb in december een iphone uit de VS gehaald en mede dankzij iphoneclub heb ik hem werkend gekregen en geen problemen mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Omschakelen naar 3g?
Beste medeleden.
Ik heb in december een iphone uit de VS gehaald en mede dankzij iphoneclub heb ik hem werkend gekregen en geen problemen mee gehad. Nu heb ik deze verkocht en ben ik van plan om een 3g te halen, is dit verstandig? Ik heb gelezen dat het niet mogelijk is om sofwarematig te unlocken dus zal dit weer hardware matig gaan. Waar moet ik op letten als ik een nederlandse toestel koop zijn de nieuwere versies niet unlockbaar? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alle iPhone 3G's zijn te unlocken met een Yes/X/iFoneguide sim !
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn vorige iphone ook zelf gejailbreakt gaat dit net zo gemakkelijk of moet er meer aan gebeuren? En er wordt mij een iphone 16 gb aangeboden voor 480 euro is dit reeel? mvg |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je plaats gewoon het kaartje in je simhouder, met je simkaart erboven op (met sommige moet je dus eerst misschien een stukje uit je sim knippen). Daarna is je iPhone 3G unlocked. Met iPhone kopen, gewoon ophalen. Anders hier eens op het forum kijken, is veel vertrouwder als op bijv. Marktplaats, eBay enz... Laatst gewijzigd door iMario; 28-09-08 om 03:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En ikl zie dit op de site van iFoneguide:
|
|
||||
|
||||
Als je de iFoneguide 3G Sim aan gaat schaffen (zeker aan aanrader !)
dan kun je dit even volgen: http://www.ifoneguide.nl/?p=347 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Safari ververst altijd webpaginas bij omschakelen van website | ibert | iPad algemeen | 4 | 25-07-10 23:08 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
Trage omschakelen naar Wi-Fi na upgraden OS 3.0 | ringojim | Wi-Fi | 0 | 21-06-09 15:56 |
Herstel naar 1.1.4 wat zou ik doen naar 3.9 of 4.6Bl houden? | dendirk | Archief | 1 | 07-03-08 16:23 |
|
|