Contacten importeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3g, maar ik heb op een andere simkaart van vodafone mijn contacten staan, die wil ik kopiëeren naar mijn iphone maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten importeren
Ik heb een iphone 3g, maar ik heb op een andere simkaart van vodafone mijn contacten staan, die wil ik kopiëeren naar mijn iphone maar dat doet hij niet (via instellingen, contacten..., contacten importeren) omdat er dus een simlock opzit, iemand een idee hoe ik ze snel naar mijn iphone 3g kan zetten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is je huidige provider ook Vodafone? Ala dat zo is, dan zou dat toch moeten kunnen? Of is een simlock tegenwoordig voor de sim, en niet meer provider????
|
|||
|
|||
ik heb iPhone gekocht met t-mobile simlock en simkaart en mijn contacten staan op een vodafone simkaart
|
|
||||
|
||||
Oja, das eigenlijk best stom van me, had ik kunnen weten.
Ik weet trouwens wel dat bijv. Viodafone een apparaatje heeft die een back up kan maken van je sim, incl contacten, wellicht kan je ook een andere sim erin doen en de gegevens daar opzetten.... Zoiets als dit bedoel ik dus: http://www.eu-gsm.nl/vodafone-vda-un...er-p-7826.html Laatst gewijzigd door Chrisl; 28-09-08 om 22:16. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten importeren op iPhone 4 | Fala | iPhone algemeen | 5 | 26-10-11 08:43 |
Contacten exporteren (Nokia) en importeren in iPhone | Kevin | iPhone algemeen | 0 | 07-05-11 18:33 |
Contacten op iPhone importeren naar Windows | Coca | iTunes | 0 | 03-04-10 15:55 |
yahoo email contacten importeren | bertje356 | iPhone algemeen | 0 | 22-12-09 23:44 |
SIM contacten importeren | DennisE36 | iPhone algemeen | 6 | 21-08-09 11:28 |
|
|