iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   gesprek valt weg tijdens bellen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/22721-gesprek-valt-weg-tijdens-bellen.html)

ReneMin 03-07-10 09:37

Toch nog maar een schopje voor dit topic..
Ik heb 4.0 en ik heb nu sinds een aantal dagen dit probleem ook.
Als ik aan het bellen ben springt de telefoon helemaal uit en gaat rebooten..

drentheman 23-07-10 21:18

Ik heb dit probleem ook. Is er iemand die een oplossing weet?

mhollink 24-07-10 14:00

Dit heb ik ook

ReneMin 24-07-10 14:23

Er zijn er dus meer die dit hebben.. Hopelijk heeft iemand dan ook een oplossing.

gipi 12-08-10 15:08

Ook ik heb een soortgelijk probleem, gesprekken worden na ongeveer 5 minuten afgebroken, Iphone 3GS reboot dan.. Telfort netwerk. Push staat uit. geen jailbrake, is ongeveer sinds IOS 3.1 nu 4.02 zelfde verhaal..
iemand meer met soortgelijke problemen thx..?

raffellos 18-08-10 08:47

Hier ook! Iphone 3GS 3.1.2 waar gesprekken niet tot stand komen bij aannemen en soms tijdens bellen signaal wegvalt. Het is bij wel alleen zo dat het signaal ook echt weg is. Het netwerk logo geen aan no service, gaat zoeken en na 5 a 10 seconden is er weer bereik en kan je weer bellen.

Iemand dit probleem ook of misschien oplossing? heb de Iphone al 10keer nieuwe firmware opgezet.

vermakke 18-08-10 20:21

Hier ook het zelfde probleem.
mvg

boeda12 18-08-10 20:33

Hier ook net nieuwe iphone 3Gs 8Gb / T-mobile eerste lange gesprek na 7/8 minuten spontane reset.

ferrageau 20-08-10 15:15

.. Deze week is het al 4x voorgekomen dat precies na 8 minuten bellen het gesprek wordt gekilled, met als melding "fout bij verbinding" ..Komt iemand dit bekend voor??

ApleJack 25-09-10 16:26

iphone reboot tijdens gesprek
 
ook mijn iphone 3GS wit 16Gb met software 4.1

valt tijdens gesprek steeds weg na ongeveer 8 min:mad:

weet iemand raad ???

Ashcat 25-09-10 16:39

Nou, hier hetzelfde probleem... Na ca. 5 min. valt het gesprek weg heb ik geen verbinding en na een paar seconden kan ik gewoon weer verder praten... De verbinding hersteld zichzelf dus!
ik heb een T Mobile account voor mijn iPhone 3GS 16Gb, 3.1.3 en geen jailbreake. En ik ben net zo wanhopig als jullie.....

Ik ben zelfs aan het denken om een sim only te kopen bij KPN of zo om die in mijn oude gsm (Nokia) te doen zodat ik iig bereikbaar ben en een normaal telefoongesprek kan voeren! :mad:

pizzaboy 29-09-10 14:49

iphone valt weg midden in een gesprek
 
Ook ik heb het probleem dat midden in een gesprek de iphone gaat rebooten en dan weer gewoon opstart is hier wat aan de te doen. Dit alles is gebeurt nadat dit is geupgrade naar ios4.1.

Help!!!!!!!!!!!!!

Ashcat 29-09-10 16:45

Is het niet vreemd dat er zoveel mensen last van hebben, en allemaal met een andere provider en/of een ander iOS????? M.a.w. ligt het gewoon aan de iPhone ????

Justinke 29-09-10 19:02

Heb het probleem ook gehad met mijn 3GS 32 na update naar OS 4.01. De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik met mijn HTC Touch Diamond ook slechte ontvangst had in mijn woonplaats.

Eerst contact genomen met een Mobistar Center (in België) waar men mij de raad gaf eerst een andere SIM-kaart te proberen.

Contact genomen met mijn operator (Proximus) waar men mij zei dat mijn SIM idd versleten zou kunnen zijn gezien ze de ervaring hadden dat SIM-kaartjes rond de ouderdom van ca. 5 jaar problemen kunnen geven. Mijn kaartje was dus idd ouder.

Voorbije maandag nieuwe SIM gehaald en raar maar waar, ik heb terug betere ontvangst en tot op dit moment - hout vasthouden ! - heb ik geen problemen meer gehad met wegvallende gesprekken.

Voor zij die geen oplossing vinden, misschien toch nuttig om eens een SIM omruiling te overwegen.

DjowieD 07-10-10 22:03

Ik ook met mijn iPhone 4 fw 4.1. Zal hopelijk gauw weer opgost zin. Met firmware 4.2.

neht 08-10-10 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferrageau (Bericht 538863)
.. Deze week is het al 4x voorgekomen dat precies na 8 minuten bellen het gesprek wordt gekilled, met als melding "fout bij verbinding" ..Komt iemand dit bekend voor??

Ik heb exact hetzelfde! iPhone 4 met KPN en na 8 minuten verbreekt plotseling de verbinding maar blijk ik wel 4 tot 5 streepjes bereik te hebben. Ook mis ik telefoontjes ondanks dat het lijkt alsof het bereik vol is...

pietg 08-10-10 15:35

Sinds een paar dagen ook veel last van. Echter naar een paar minuten bellen al.
Ook gebeurt het vaak dat de verbinding niet gelijk weg is, maar dat de "andere kant" mij niet meer hoort.
T-Mobile/fw4.1

reprise3 09-10-10 01:34

Ik ken het probleem.
Bij mij ligt het aan de zeer slechte ontvangst van 3G.
Als ik 3G aan heb staan en de 3G verbinding valt tijdens bellen uit -schakelt naar de langzamere verbinding- dan valt gesprek ook deels uit. Ik kan de ander niet meer horen.
Bij uitschakeling van 3G is er geen probleem.
Misschien dat een van jullie dat eens kan uitproberen.

ronnie41 09-10-10 16:31

Ook ik heb dit probleem met mijn Iphone 3GS deze telefoon heb ik via KPN gekregen begin Januari dit jaar en na de update van firmware 3 naar 4 begon dit probleem.
Ik heb vandaag (zaterdag) de telefoon bij KPN Business ( ik bel zakelijk ) ingeleverd en naar de reparatie dienst op laten sturen.
Zelf heb ik al via Itunes geprobeerd om met de herstel functie dit probleem op te lossen maar helaas zonder succes.
Ook met de simkaart bleek na een test vanochtend niet beschadigd te zijn en was dus dik in orde.
Apple beveelt op zijn website wel aan om de sim er eens uit te halen en weer terug te stoppen maar had bij mij dus geen effect.

Ik kan jullie aanbieden om jullie op de hoogte te houden over het verloop van dit proces.

pizzaboy 23-10-10 11:27

hoe is het afgelopen met de iphone
 
ronnie 41 kan jij mij vertellen hoe het verlopen is met de iphone
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ronnie41 (Bericht 580187)
Ook ik heb dit probleem met mijn Iphone 3GS deze telefoon heb ik via KPN gekregen begin Januari dit jaar en na de update van firmware 3 naar 4 begon dit probleem.
Ik heb vandaag (zaterdag) de telefoon bij KPN Business ( ik bel zakelijk ) ingeleverd en naar de reparatie dienst op laten sturen.
Zelf heb ik al via Itunes geprobeerd om met de herstel functie dit probleem op te lossen maar helaas zonder succes.
Ook met de simkaart bleek na een test vanochtend niet beschadigd te zijn en was dus dik in orde.
Apple beveelt op zijn website wel aan om de sim er eens uit te halen en weer terug te stoppen maar had bij mij dus geen effect.

Ik kan jullie aanbieden om jullie op de hoogte te houden over het verloop van dit proces.



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.