SMS Annuleren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, hoe kun je het verzenden van een SMS annuleren? Ik was bezig met een SMS typen toen ik per ongeluk op 'Stuur' klikte. Er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
SMS Annuleren
Hallo,
hoe kun je het verzenden van een SMS annuleren? Ik was bezig met een SMS typen toen ik per ongeluk op 'Stuur' klikte. Er is geen 'Annuleer' knop, ik drukte op de homeknop maar het smsje werd toch verzonden. Iemand een idee of het annuleren ervan mogelijk is?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Neen, is niet mogelijk.
Maar de makers van de bitesms app gaan dat in een van de volgende release inwerken. |
|
||||
|
||||
Bitesms is toch een betaalde app voor goedkoper smsen?
|
|||
|
|||
is een gratis app, voor goedkoper smsen of gewoon via profider...hierbij worden ook je tekens die je typt geteld..
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat het ingevoegd word in bitesms. Ik gebruik dat nu toch al
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Annuleren versturen sms | JanG | iPhone algemeen | 0 | 25-02-11 21:06 |
bestelling apple store annuleren | Melle123 | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 12:29 |
recht op annuleren - hoe zit dat? | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 0 | 12-06-10 21:44 |
Aankoop appstore click and buy annuleren | Rob S. | iPhone Apps | 1 | 14-12-09 12:11 |
Annuleren | Halertje | Odido (T-Mobile) | 12 | 26-08-08 13:15 |
|
|