*vraagt het nog een keer lief
Hoelang hadden jullie je iPhone al toen je het probleem bij T-Mobile aangaf? |
Zucht... een diepe diepe zucht...
Wat is solid vision voor een bedrijf. Heb dus m'n eerste iPhone toegestuurt voor reparatie en kreeg 10 dagen later een kapotte iPhone terug licht dat doorlekt aan de zijkant. Die dus opgestuurd en weer een nieuwe terug en je raad het nooit weer mankeert er weer wat (de headjack van de iPhone registreert geen inputs bv. m'n stem, opnemen van binnenkomend gesprek, etc.) Plus dat er bij de volume knop langs het scherm weer lichtjes licht doorlekt. Volgens mij stuurt solid vision gewoon kapotte iPhone's terug en hoopt het bedrijf de klant zo moe te krijgen dat hij/zij de kapotte iPhone maar houd... |
Citaat:
quality control hebben ze volgens mij nooit van gehoord bij Apple. komende dinsdag maar weer naar Solid Vision en weer wegbrengen. |
Ik heb het ook merk ik nu:( Met mijn iPhone die ik 1 week geleden van Pro-Assist heb gekregen:(
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:51. |