Wondereren der Mail ;) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan eindelijk! mailen met mijn quicknet account via mijn Iphone. Ik zal met jullie delen wat ik dus verkeerd heb gedaan. uitgaande post: smtp.gprs.t-mobile.nl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wondereren der Mail ;)
Ik kan eindelijk! mailen met mijn quicknet account via mijn Iphone.
Ik zal met jullie delen wat ik dus verkeerd heb gedaan. uitgaande post: smtp.gprs.t-mobile.nl waar ik de fout in ging: ik vulde gebruikersnaam in !!! dit moet je dus niet doen bij uitgaande mail!! misschien zeggen een heleboel nu van: domme fout !!! maar goed ik heb een excuus: ik ben vrouw en ben geblondeerd mijn mail doet het nu prima! zowel mijn quicknet account als mijn gmail ik hoop dat ik met mijn stomme fout ook anderen een hint heb gegeven!! Laatst gewijzigd door breezertje; 11-10-08 om 19:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Her en der nummers | 22Roy | iTunes | 3 | 31-07-09 19:12 |
Exchange DER certificaat installeren op de iphone | -joost- | iPhone algemeen | 8 | 25-11-08 22:45 |
widget der widgets | Michael | Chat en geruchten | 1 | 07-11-08 00:37 |
help!! ik heb versie 2.0 der op staan maar hij unlockt hem niet | mwlens | Unlock [archief] | 4 | 19-05-08 23:38 |
|
|