iPhone en ymail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een yahoo email adres aan wil maken en bij de instellingen kies voor "Nederland" dan krijg ik geen @yahoo.com adres maar kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone en ymail
Als ik een yahoo email adres aan wil maken en bij de instellingen kies voor "Nederland" dan krijg ik geen @yahoo.com adres maar kan ik kiezen uit @yahoo.uk.co of @ymail.com of @rocketmail.com
Nou ga ik voor een @ymail.com adres, dat klinkt nog het minst beroerd. Maar werkt ymail.com ook als push mail op de iphone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het werkt als Fetch.
|
|
||||
|
||||
iPeppel: Selecteer via het gebruikersmenu dat je beschikt over een iPhone 3G.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Werkt het echt als fetch? Ik dacht juist dat Yahoo push aanbood, leek mij wel interessant.
Laatst gewijzigd door iScorpio; 15-10-08 om 08:18. Reden: off-topic verwijdert |
|
|||
|
|||
Yahoo onderteund push, ik had het werkend, na een reset, push en fetch hij niet meer.
|
|
|||
|
|||
Is er nog iemand die yahoomail PUSH heeft? Bij mij is het sinds begin oktober niet meer werkzaam, en Yahoo! zegt dat het aan T-mobile ligt, nadat ze mijn hele account hadden gereset.
|
|
||||
|
||||
Werkt bij mij nog perfect . Juist getest en na een paar seconden (30) was der mail eral. Iets veranderd ?
|
|
||||
|
||||
Gisteren account aangemaakt bij yahoo.com en het werkt perfect. Maar mijn broer had het dus een week of twee terug dat zn yahoo push mail opeens niet meer werkte. Vandeweek ging die het spontaan weer doen.
Dus waarschijnlijk kwestie van geduld.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|