Bookmark Icoon wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond iedereen, Ik heb een vraagje, ik heb dus een website gebookmarked voor in het beginscherm, ik zie nu dus op mijn beginscherm een icoontje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bookmark Icoon wijzigen
Goedenavond iedereen,
Ik heb een vraagje, ik heb dus een website gebookmarked voor in het beginscherm, ik zie nu dus op mijn beginscherm een icoontje van de website, en als ik erop druk ga ik naar de website in Safari. Mijn vraag is nu, kan ik dat icoon d.m.v. WinSCP of dergelijke wijzigen? Omdat het icoontje wat ik er nu van heb dus niet zo mooi is omdat het een verkleinde screen is van de website, en het verder niet combineert. Alvast bedankt! (ik heb de zoekfunctie hierover gebruikt, maar echter geen informatie erover gevonden, anders schakel je me maar even door ;-))
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dit wil ik dus ook weten!
|
|
||||
|
||||
Ik heb er al eens een artikel over geschreven op de frontpage:
iPhone en iPod touch webclip-iconen aanpassen > Nieuws > iPhoneclub.nl Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel
|
|||
|
|||
In de folder /private/var/mobile/Library/Webclips/ staan folders die je shortcuts zijn. Elke keer als je een nieuwe shortcut maakt wordt er een folder toegevoegd aan deze folder. In deze folders staat een icon.png. Deze icon.png is het icoontje dat je op het beginscherm ziet.
Suc6. Laatst gewijzigd door ControlSje; 17-10-08 om 01:31. |
|
|||
|
|||
Thnx voor de snelle reacties
|
|
||||
|
||||
Heel erg bedankt voor de goede reacties, echt superduidelijke uitleg, dus dat gaat goedkomen!
Heel erg bedankt, en een fijn weekend alvast! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icoon van een website in beginscherm wijzigen | liang | iPhone Apps | 9 | 20-12-10 20:04 |
Hoe bookmark icoon veranderen | light | iPhone Apps | 2 | 07-01-09 15:46 |
Bookmark icone | Binkey01 | iPhone algemeen | 4 | 01-08-08 11:46 |
Photo icoon wijzigen | dekac | Archief | 3 | 28-03-08 20:40 |
|
|