automatisch email binnenhalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan iemand mij vertellen of er een instelling is waarmee je kan instellen dat er automatisch mail wordt op gehaald om een x tijd?? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
automatisch email binnenhalen
Hallo,
Kan iemand mij vertellen of er een instelling is waarmee je kan instellen dat er automatisch mail wordt op gehaald om een x tijd?? En zou je het dan zo in kunnen stellen dat je net zo'n melding krijgt zoals dat bij sms gebeurd. Maes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen >> Nieuwe gegevens >> Push aan >> Fetch ..
Succes
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door simpleminds; 03-12-08 om 11:55. |
|
|||
|
|||
Heb je het over een Wi-Fi instellingen?
Dat hoort te werken zo. Via GPRS of 3g moet je natuurlijk een andere smtp server hebben. |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door simpleminds; 03-12-08 om 11:56. |
|
||||
|
||||
Je kan dus nooit je mail versturen wanneer je niet thuis bent via je normale internet provider account. Je moet wel degelijk gebruik van van bvb een free smtp account of je kan gmail gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door simpleminds; 03-12-08 om 11:57. |
|
||||
|
||||
Yeah, heb nu gmail ingevoerd als email.
Push mail, elk kwartier (kan enkel thuis via Wi-Fi, edge staat uit) En werkt perfect, snel melding wanneer ik email heb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail automatisch binnenhalen | Tim Bavre | iPhone algemeen | 8 | 16-11-10 23:47 |
E-mail binnenhalen stopzetten | montfoort10 | iPhone algemeen | 1 | 12-11-10 23:10 |
Automatisch email checken? | Ba5 | iPhone algemeen | 2 | 04-02-10 22:49 |
Email binnenhalen via HI provider | MaffePauluZ | iPhone algemeen | 0 | 15-10-08 11:34 |
Gmail gaat alles binnenhalen? | Kure1980 | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 02:15 |
|
|