Microsoft Exchange discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan hier weinig over vinden. Bij mijn collega vul ik de zelfde gegevens in en dan werkt het bij mij wel. Als ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Microsoft Exchange
Ik kan hier weinig over vinden.
Bij mijn collega vul ik de zelfde gegevens in en dan werkt het bij mij wel. Als ik mijn eigen gegevens invoer doet hij niks. Volgens onze computer deskundige zou er heeeeeeeeeeeeel misschien iets verkeerd zitten in de server, maar hij begrijpt dan niet waarom het wel werkt bij mijn collega. hebben jullie een idee wat ik / wij verkeerd doen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
wellicht heb je dat al gedaan maar na het invoeren van de gegevens je netwerkinstellingen herstellen helpt dat?
|
|
|||
|
|||
Misschien een rechtenkwestie?
Even een noob-vraagje tussendoor, welke poorten in de router moeten worden geopend voor connectie met Exchange? De IMAP poort? |
|
||||
|
||||
Als je exchange goed insteld dan hoef je alleen de (secure)webmail open te zetten (poort 443)
Als er een account niet werkt en een andere account wel op dezelfde server dan is het een instelling per gebruiker op active directory niveau.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microsoft exchange op i phone 4 instellen | Lieke1 | iPhone algemeen | 14 | 21-04-11 18:12 |
microsoft exchange op mijn Iphone 4 | wjstrik | Desktop-applicaties | 6 | 25-02-11 21:22 |
Google Apps en Microsoft Exchange | dr_dree | iTunes | 0 | 10-05-10 14:40 |
Gratis Push email via Microsoft Exchange | Stiruam | iPhone algemeen | 20 | 29-06-09 15:10 |
Microsoft Exchange server?? | Goudvis12 | iPhone algemeen | 2 | 30-08-08 19:09 |
|
|