[FW2.2] Wat is er nieuw? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat er in die firmware andere dingen inzitten zoals de oplossing voor een bug , namelijk elke keer als ik op mijn iPod ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat er in die firmware andere dingen inzitten zoals de oplossing voor een bug , namelijk elke keer als ik op mijn iPod een app download , dan plaatst die tijdens het downloaden een wit icoontje, ipv het echte icoontje
Laatst gewijzigd door Funnyplay; 07-11-08 om 16:30. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als ik naar de code kijk van je 'pagina' kom ik verder niks tegen wat de firmware ook daadwerkelijk controleert. Ik zie dit meer als een poging op een bepaalde website uit te komen.
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 06-11-08 om 21:18. |
|
||||
|
||||
Hopelijk wordt komt die firmware er snel aan.
Laatst gewijzigd door Funnyplay; 07-11-08 om 16:29. |
|
||||
|
||||
grappig ik zet 'm op m'n springboard.
Laatst gewijzigd door wickidwim; 06-11-08 om 22:11. |
|
|||
|
|||
let op: Ik heb het script bekeken van deze website. Helaas...ik kan niets vinden wat er voor zorgt dat de firmware wordt gecontroleerd. Ik vermoed zoals eerder genoemd, dat dit een lokker is naar de spellensite.
Mocht er wel een werkend script zijn, post deze hier dan eens..ik maak al jaren website's , tot op heden concludeer ik ...NEP |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Die copy&paste zou er wel in mogen zitten
Laatst gewijzigd door Funnyplay; 07-11-08 om 16:27. |
|
|||
|
|||
Plaats dan even het script hier...want er staat ook niet in je php bron wat verwijst naar het werkende script
|
|
||||
|
||||
Hopelijk wordt komt die firmware er snel aan.
Laatst gewijzigd door Funnyplay; 07-11-08 om 16:27. |
|
|||
|
|||
LOL geloof er ook niet veel van.
|
|
|||
|
|||
:')
Hij komt toch vannacht of morgenvroeg, daar heb je geen script voor nodig. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In ieder geval kan ik opeens met mijn iPhone geen connectie meer maken met de appstore....
"Verbinding met de iTunes store is mislukt" Laatst gewijzigd door BigDaddy; 07-11-08 om 23:20. Reden: Melding toegevoegd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Juh ik kan gewoon webbrowsen en zo... maar vaak is het down gaan van de iTunes store toch een teken dat er wat gaat gebeuren? Of zit ik er nou weer helemaal naast (na twee biertjes pas) ? En ik heb een kwartier daarvoor nog een app (AroundMe) geínstalleerd en dat ging prima...
Hmmm zoeken vanuit genres geeft dus die foutmelding.. zoeken via 'search' gaat prima en dan kan ik ook gewoon installeren. Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-11-08 om 17:43. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wat is nieuw in de App store | dutchronnie | iPhone Apps | 2 | 05-08-10 14:14 |
[FW2.3] Wat is er nieuw? | M1ch3l | Chat en geruchten | 153 | 27-01-09 22:14 |
hoe updaten naar fw2.1 ipv fw2.2? | hakphone | Archief | 1 | 01-12-08 22:16 |
[nieuw] Iphone 1.1.2 naar 2.1 en wat nu? | InstaQ | Archief | 2 | 03-10-08 15:42 |
Wat is er nieuw aan 2.1? | mathijs666 | Archief | 85 | 12-09-08 15:45 |
|
|