Hoofdtelefoon microfoon en afstandbediening werken niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 8 weken geleden een Iphone 3g 16gig gekocht. 4 dagen nadat ik hem had gekocht deed opeens mijn remote en microfoon niet meer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoofdtelefoon microfoon en afstandbediening werken niet meer
Ik heb 8 weken geleden een Iphone 3g 16gig gekocht. 4 dagen nadat ik hem had gekocht deed opeens mijn remote en microfoon niet meer. Ik heb vervolgens weggebracht naar de phonehouse om 7 weken later (vandaag met een kwade blik een nieuwe uit een andere doos te krijgen) Deze afstandbediening werkt dus ook niet. oordopjes werken wel gewoon. Terug ingesteld naar de fabrieksinstellingen en getest mocht ook niet helpen.
Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet de afstandsbediening het ook niet meer. Erg kwetsbaar spul.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
microfoon 3GS werkt niet meer | inberlin | iPhone algemeen | 8 | 30-04-10 17:13 |
Speaker/microfoon doen het niet meer | christiaan1985 | iPhone algemeen | 10 | 16-04-09 14:12 |
Luidspreker en microfoon iphone werken niet meer!! | danzell | Archief | 4 | 08-04-09 23:55 |
iphone home knop speaker oplaadingang microfoon werken niet | Diphone2 | iPhone algemeen | 3 | 13-12-08 20:08 |
spaeker, microfoon, geluid werkt niet meer | weegschaal | Archief | 2 | 11-06-08 23:53 |
|
|