iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Vast op Apple logo (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/24414-vast-op-apple-logo.html)

King1987 02-06-09 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door clx (Bericht 291420)
is mijn jailbreak dan ook weg?

Na herstellen wel ja ;) maar dan gewoon even quickpwn 2.2.5-2 gebruiken voor het overnieuw jailbreaken.

master 19-07-09 22:21

hallo

heb hulp nodig.

ik bovenstaande geprobeerd , maar komt niet verder , nog steeds een
apple logo die knippert en draaiende logo
heb via diskaid applications henoemt maar gebeurd niet

kan iemand mijn aub helpen

het gaat hier om een 3GS fw 3.0

iMario 19-07-09 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door master (Bericht 326683)
hallo

heb hulp nodig.

ik bovenstaande geprobeerd , maar komt niet verder , nog steeds een
apple logo die knippert en draaiende logo
heb via diskaid applications henoemt maar gebeurd niet

kan iemand mijn aub helpen

het gaat hier om een 3GS fw 3.0

Heb dit nooit op een 3GS 3.0 getest, dus weet ook niet of het werkt.

master 19-07-09 22:57

Ok
En nu
Zijn er andere oplossingen
Ik kan helemaal niets echt balen


Hoop dat iemand mij snel kan helpen

iMario 23-07-09 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door master (Bericht 326705)
Ok
En nu
Zijn er andere oplossingen
Ik kan helemaal niets echt balen


Hoop dat iemand mij snel kan helpen

Inmiddels al een herstel gedaan denk ik?

master 24-07-09 10:07

ja klopt
herstel gedaan en werk

dank

bass55 28-07-09 23:51

Hallo,
Gisteren mijn nieuwe 3GS in gebruik genomen en mijn oude 2G aan mn broertje beloofd. Om hem niet op te zadelen met al mijn 'zooi' (contacten, smsjes) heb ik de iphone 'gereset' (terug naar fabrieksinstellingen en alles wissen).

Na het rebooten blijft hij hangen in het opstartscherm (zwart met witte logo) en blijft er (nu al minstens een uur) zo'n 'laad-cirkeltje' hangen.

Genoemde oplossing al geprobeert maar mn laptop herkent de iphone niet, krijg m ook niet in recovery mode. Heeft iemand een idee?

iMario 29-07-09 00:02

Je kan beter gewoon herstellen en daarna redsn0w gebruiken om te jailbreaken/unlocken.

bass55 29-07-09 00:11

Inmiddels heeft iTunes hem toch gevonden en is ie nu aan het herstellen... Even geduld dus maar

lillytjuh 24-09-09 21:00

Ik heb voor het eerst sinds mei dit jaar een vastloper gehad! En ik als "drama" met pc programma's heb m zelf goed gekregen! Wel een uur lopen sjaggerijnen maar hij werkt weer! (tot grote vreugde van vriendlief want die werd gek van mijn humeur) meteen maar wat apps er af gegooit die ik niet gebruik.

Arach 20-10-09 19:43

i phone start niet door
 
doordat ik aan vankelijk geen netwerk had, wilde ik mijn i phone opnieuw opstarten........nu start hij niet neer door en zie ik alleen het logo van apple.....
mijn vraag is kan ik op een of andere manier mijn i phone resetten of is er andere methode?

Gr A.

iMario 20-10-09 19:46

Discussies samengevoegd.

Bomans 20-10-09 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arach (Bericht 371269)
doordat ik aan vankelijk geen netwerk had, wilde ik mijn i phone opnieuw opstarten........nu start hij niet neer door en zie ik alleen het logo van apple.....
mijn vraag is kan ik op een of andere manier mijn i phone resetten of is er andere methode?

Gr A.

Probeer eens de home en powerknop samen in te drukken (blijven indrukken).
Hij zal uitgaan en terug aanspringen, dan je knoppen loslaten.

Arach 21-10-09 12:54

...heb je je advies uitgeprobeerd...het is gelukt, hij werkt weer!

dank voor je tip.

Gr. A.

MDnns 21-10-09 20:31

iPhone kapot?
 
Hey,

Momenteel blijft mijn iphone opnieuw opstarten, over and over again.

Het apple logo komt erop en een draaiend bolletje, dit herhaalt zich steeds.

Als ik mijn toestel in restore wil brengen gaat het niet. Hij kan nergens USB verbinding maken.

Wat kan ik nog doen?

King1987 21-10-09 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MDnns (Bericht 372063)
Hey,

Momenteel blijft mijn iphone opnieuw opstarten, over and over again.

Het apple logo komt erop en een draaiend bolletje, dit herhaalt zich steeds.

Als ik mijn toestel in restore wil brengen gaat het niet. Hij kan nergens USB verbinding maken.

Wat kan ik nog doen?

DFU mode zetten (zie wiki) en daarna herstellen op de manier die bij jou van toepassing is. (dus eventueel met een custom FW zonder baseband update)

iMario 21-10-09 20:35

Discussies samengevoegd.

harrylol 21-10-09 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 372065)
DFU mode zetten (zie wiki) en daarna herstellen op de manier die bij jou van toepassing is. (dus eventueel met een custom FW zonder baseband update)

Ik heb ditzelfde probleem voor de tweede keer op een iPhone 3GS. De eerste keer is de iPhone naar T-Mobile geweest en is er een nieuwe gekregen.

Nu is dit weer gebeurd en het ging als volgt:

iPhone 3GS gejailbreaked, omdat enkele dingen niet werkten ging ik naar instellingen om vervolgens de iPhone te wissen.

Alles verloopt, balkjes raken vol twee keer dus geinstalleerd. Laatste boot tijdens het restoren Apple logo boot up, en bij het loading cirkeltje loopt het vast en het blijft zo.

Aansluiten op PC geeft geen herkenning (hard reset en aanzetten) en ook niet met DiskAid. DFU-mode komt hij ook niet in (ook niet met de "c:/dfu/dfu iBSS.m68ap.RELEASE.dfu" - methode).
Het probleem is dus dat de iPhone continu reboot en vastloopt op het Apple logo met laadcirkeltje, niet wordt herkend door de PC en ook niet door iTunes...

Wat te doen?

Even voor de duidelijkheid dit is tigste keer dat ik een iPhone reset/jailbreak/weetikveelwat maar dit probleem kan ik niet oplossen...

Hulp gevraagd :)

MDnns 21-10-09 22:32

In DFU kan hij ook geen verbinding verichten.

macciato 22-10-09 18:55

Heb ook hetzelfde probleem, niet in DFU-mode te krijgen. En ook vastlopen weer het draaiende cirkeltje en dan weer het logo dat vast loopt. Wat nu te doen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.