Wat te doen bij mist? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gehoord dat de nieuwe iphone 3g niet tegen mist kan. Wat kan ik hier het beste tegen doen als ik in de mist ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat te doen bij mist?
Ik heb gehoord dat de nieuwe iphone 3g niet tegen mist kan.
Wat kan ik hier het beste tegen doen als ik in de mist werk of loop? Ik doe opleiding hovenier, dus ik werk zo goed als altijd buiten... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
volgens mij staat deze vraag in het verkeerde forum deel, dit hoort bij iPhone-onderbroeken-lol !
. |
|
|||
|
|||
waar slaat dat nou weer op. ik zoek serieus antwoord.
|
|
||||
|
||||
Ik gok ook dat het een broodje-aap verhaal is
Geloof er niets van dat een gsm niet tegen mist kan... Een verhoogt vochtigheidsniveau en waterschade ligt nogal ver uit elkaar |
|
||||
|
||||
zo erg zal het niet zijn,je kan misschien in het gaatje waar je inplugt voor je headset ,een dopje steken zodat er geen vocht in kan.
je iphone zit meestal toch al in een hoes of je broekzak. mist zal er niet aankunnen
|
|||
|
|||
Citaat:
Maargoed als jullie het zeggen |
|
|||
|
|||
iPhone kan niet super tegen water (smsen in de regen bv ).
Als je veel buiten werkt verstandig om ff stevig hoesje te fixen, beschermt meteen mooi tegen de 'mist'. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat te doen bij Light Leaks iPad 2? | xxMartenxx | iPad algemeen | 53 | 02-04-11 22:53 |
Wat doen bij een aangeboden contractvernieuwing???? | WINDMILL | Odido (T-Mobile) | 22 | 22-09-10 17:16 |
wat te doen bij computer crash? | drumdik | iTunes | 2 | 19-08-10 12:17 |
iPhone 3G: Wat te doen bij beschikbare updates? | mereitje | Unlock | 8 | 09-01-09 10:05 |
Wat absoluut niet doen bij Iphone | Kawouter | Archief | 12 | 29-05-08 16:23 |
|
|