Headset fixen, iemand link? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn rechter oordopje doet het niet van mijn 3g headset. Nou zag ik laatst ergens een linkje waarbij ze lieten zien hoe je de oordoppen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Headset fixen, iemand link?
Mijn rechter oordopje doet het niet van mijn 3g headset.
Nou zag ik laatst ergens een linkje waarbij ze lieten zien hoe je de oordoppen kunt vervangen (met andere headsetje). Iemand die die link heeft of iets anders dat ik gebruiken kan? Oh en heeft iemand een suggestie voor een (beginners) soldeer bout? Kleine kop, voor bijv gsm reparaties... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
breng em naar apple krijg je een nieuwe (als je er niks raars mee gedaan hebt) krijg je nieuwe of ze worden gerepareerd indien mogelijk
|
|
|||
|
|||
Als je een bus perslucht hebt, ff erin blazen om al het stof te verwijderen. Wil wellicht helpen (doen ze in de winkel ook wel eens).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(link kwijt) iemand linkje v.update 2.2.1 >3.0.1 | SilverBullit | Archief | 1 | 25-01-10 18:20 |
Kan ik dit kabeltje nog fixen? | TheStijg | Chat en geruchten | 6 | 07-02-09 16:01 |
iPhone: Wie kan mijn Iphone fixen? | bartjeboos | Jailbreak | 3 | 18-08-08 12:40 |
wie kan mijn iphone fixen? | bartjeboos | Archief | 12 | 30-07-08 23:40 |
|
|