Hapering van iPod naar SB en omgekeerd. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie dat ook als je in je iPod menu zit en dan terug wilt naar je Springboard dat de muziek 1 seconde stopt en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hapering van iPod naar SB en omgekeerd.
Hebben jullie dat ook als je in je iPod menu zit en dan terug wilt naar je Springboard dat de muziek 1 seconde stopt en dan terug verder gaat. Dit gebeurt ook bij mij als ik van mijn Springboard terug naar de iPodapp wil gaan.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
hapering bij door het menu scrollen | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 4 | 09-12-10 10:50 |
Iphone synct niet naar Mac, wel omgekeerd | benxxbird | iTunes | 0 | 06-08-10 09:28 |
Scores van Zombies/Vampires/Rockstars/WorldWar overnemen van iPod naar iPhone | krijg064 | iPhone Apps | 2 | 10-05-10 23:46 |
[omgekeerd tetheren] alleen http mogelijk? | eperon | Wi-Fi | 0 | 03-08-09 20:29 |
|
|