Pushmail/per kwartier ophalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik heb sinds vorige week een iphone. Ik heb email accounts ingesteld. Eerst moets ik klikken op mail icoontje voordat hij mail ging ophalen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pushmail/per kwartier ophalen
Dag,
Ik heb sinds vorige week een iphone. Ik heb email accounts ingesteld. Eerst moets ik klikken op mail icoontje voordat hij mail ging ophalen, maar nadat ik dataroaming heb geactiveerd ging het automatisch (elk kwartier). Nu heb ik gisteren een jailbreak gedaan op mijn telefoon (met succes) en heb ik via clydia SBSetting geinstalleerd. Sinds gisteren wordt alleen niet elk kwartier mee mijn mail opgehaad. Hoe kan dat? Dataroaming is geactiveerd net als onder push, de keuze elk kwartier ophalen. Ik heb een mail adres van Tele2 en een eigen mailaccount op mijn iPhone. Help me! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zet de telefoon altijd uit door 1 x op de powerbutton te drukken. Heeft dat effect? |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pushmail i.c.m. ibisMail | matn1989 | iPhone Apps | 0 | 16-04-11 21:45 |
Verschil pushmail Gmail en Hotmail | EvertStrack | iPhone algemeen | 0 | 18-01-11 19:36 |
Pushmail icm 3G / Wi-Fi | cranb | Wi-Fi | 1 | 03-06-10 19:36 |
Pushmail Hyves uitschakelen | tijjani | Archief | 5 | 20-11-09 21:15 |
Pushmail doet raar na update 2.1 | bstruik | iPhone algemeen | 3 | 16-09-08 01:54 |
|
|