//

Power button zit vast

Power button zit vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik liet net mijn iPhone vallen zoals wel vaker gebeurt, maar nu was het toch iets minder leuk. Hij is blijkbaar op de power ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-08, 20:16
jooston jooston is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Oldenzaal
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar jooston
Standaard Power button zit vast

Hallo,

Ik liet net mijn iPhone vallen zoals wel vaker gebeurt, maar nu was het toch iets minder leuk. Hij is blijkbaar op de power button gevallen en nu zit de power button klem, het enigste wat mijn iPhone doet is aan en uit gaan ;P

Ik heb al met een schroevendraaier e.d. geprobeerd hem weer los te krijgen maar het is niet gelukt.

Iemand enig idee hoe ik dit ga oplossen? (losschroeven??)

Let trouwens niet op de krassen, mijn scherm is krasvrij ;P

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-08, 20:16
jooston jooston is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Oldenzaal
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar jooston
Standaard

Nu ik de foto nog eens bekijk lijkt het wel alsof de power button doormidden is..
  #3  
Oud 20-11-08, 20:27
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Lijkt het inderdaad op, zit een scheur door aan de linkerkant...
Geen idee hoe op te lossen, maar wel een vervelend probleem zeg! Succes ermee!
  #4  
Oud 20-11-08, 21:19
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Je kunt het beste de knop vervangen. Het is een secuur werkje ook omdat de rand, van de gleuf, waar het knopje inzit ook gefatsoeneerd moet worden.

Dit betekend wel dat je de iPhone moet openen, dit is ook niet echt gemakkelijk maar met geduld en voorzicht is het wel mogelijk. Op internet zijn er veel filmpjes te zien hoe je het kunt doen.

Wat ik niet zou doen is met behulp van naalden, schroevendraaiers e.d. de knop met geweld eruit te krijgen. Dit maakt meestal meer kapot dan het oplost.

Ik heb eventueel wel een knopje liggen, is wel een gebruikte maar is in ieder geval niet doormidden .
  #5  
Oud 20-11-08, 22:53
jooston jooston is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Oldenzaal
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar jooston
Standaard

Al die tools die ze gebruiken op ifixit.com heb ik allemaal niet, is het ook mogelijk met ander gereedschap?
  #6  
Oud 21-11-08, 00:03
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Zelf gebruik ik een plamuurmes, ik heb deze tooltjes ook geprobeerd maar die gingen zeer snel kapot.

Ik moet je wel waarschuwen: op de filmjes ziet het er niet moeilijk uit, en gaan de iPhones redelijk snel open. Echter deze zijn voor die tijd al open geweest. De iPhone voor het eerst openen is niet echt gemakkelijk, zeker niet als je het nog nooit eerder gedaan hebt.

Neem de tijd, de eerste keer was ik ook een half uur bezig voordat ik hem open had.

Suc6.

Laatst gewijzigd door ControlSje; 21-11-08 om 00:19. Reden: woordje "niet" vergeten.
  #7  
Oud 21-11-08, 00:39
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

En als je een nieuw knopje nodig hebt, PM maar even

Verder eens met bovenstaande, weet waar je aan begint
  #8  
Oud 21-11-08, 00:59
julietriccione julietriccione is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 40
Standaard

[

Hoi,
Niks aan de hand joh: bij mij is hetzelfde gebeurd. Dacht ook dat ik niks met de knop kon doen! Ik ben een vrouw en het is bij gelukt om mijn baby te fixen. Zoeken even een filmpje op, waarin je ziet hoe ze de iphone openmaken. Let op ik heb het zwarte gedeelte op de achterkant met een dunne mes opengemaakt, daarmee wel achterkant beschadigd! Als het zwarte gedeelte los is kan je dmv die kleine schroevedraaiers je iphone loshalen: wel een gepriegel! Daarna heb ik geprobeerd om het zwarte knopje omhoog te duwen met die kleine schroevedraaiers. Dit lukte niet echt, toen opgegeven en iphone weer in elkaar gezet. Later bleek dat ik het knopje weer kon gebruiken zoals vroeger, terwijl het knopje nog steeds vastZit in de phone! Nu vind ik het zelfs beter uitzien, doordat de bovenkant er glad uitziet. Geluk bij ongeluk!

Ps zoek wel eerst een filmpje voordat je de iphone openhaald!!!


QUOTE=jooston;219046]Hallo,

Ik liet net mijn iPhone vallen zoals wel vaker gebeurt, maar nu was het toch iets minder leuk. Hij is blijkbaar op de power button gevallen en nu zit de power button klem, het enigste wat mijn iPhone doet is aan en uit gaan ;P

Ik heb al met een schroevendraaier e.d. geprobeerd hem weer los te krijgen maar het is niet gelukt.

Iemand enig idee hoe ik dit ga oplossen? (losschroeven??)

Let trouwens niet op de krassen, mijn scherm is krasvrij ;P

[/QUOTE]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Power-/Sleep-button kapot Bynens iPhone algemeen 48 12-03-11 17:02
iPhone 4 power button manueldemaerel iPhone algemeen 4 07-08-10 17:59
iphone power button kapot. sjaak12 iPhone algemeen 7 02-01-10 14:27
Power button werkt niet! Juice Archief 3 12-10-09 20:17
Power button werkt al een tijdje niet meer. hanzana iPhone algemeen 0 20-06-09 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.