Backlight Is Uitgevallen... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel raar.., nooit problemen gehad.., draai al dag in dag uit op 2.1.., zondag geupdate naar 2.2.., 's avonds begon hij met raar doen.., de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Backlight Is Uitgevallen...
Heel raar.., nooit problemen gehad.., draai al dag in dag uit op 2.1.., zondag geupdate naar 2.2.., 's avonds begon hij met raar doen.., de achtergrond verlichting viel uit... Na een paar keer aan uit zetten was hij er ineens weer...
Gisteren overdag pakte ik hem uit mijn broekzak om effe mail te gaan checken enzo.., wil ik hem aan klikken lijkt het alsof hij uitstond.., toen ik beter keek was weer de achtergrond verlichting uit.., paar keer opnieuw opstarten werkte niet.., toen maar harde reset gedaan en ja hoor daar was de verlichting weer... Vanmiddag weer het scherm donker en nu was het wat ik ook deed.., niet meer aangaan... :-( Mooi *****... Ik denk, dan maar effe een restore.., op het moment dat hij gaat beginnen met de installatie gaat hij herstarten en ja hoor.., daar is de achtergrond verlichting weer... Heeft iemand anders dit ook al meegemaakt..? Zo ja of nee.., weet iemand waardoor dit eventueel zou kunnen komen..? Alvast bedankt...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb als ik uit dTunes ga dat mijn scherm donker word. Maar dat lijkt me een bug vanuit dTunes zelf.
Verder geen problemen... Heb je misschien dTunes geinstalleerd?
|
||||
|
||||
Nope.., niet geinstalleerd.., ik zat zelf nog te denken aan Flashlight.., die zaklamp die ik via Cydia heb geinstalleerd.., maar die heb ik al sinds day 1 erop staan en heeft echt nog nooit problemen gegeven...
|
|
||||
|
||||
Er is heel wat veranderd aan 2.2, misschien dat de app niet goed meer werkt op fw 2.2
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G backlight is uitgevallen, wat nu? | alena | iPhone algemeen | 13 | 30-01-13 17:05 |
Iphone 4 scherm uitgevallen. | ayda | iPhone algemeen | 1 | 18-05-11 22:21 |
2e keer uitgevallen | only4you | iPhone algemeen | 1 | 28-09-09 17:49 |
Iphone uitgevallen tijdens beluisteren mp3 | buscemi32 | iPhone algemeen | 1 | 18-06-09 21:59 |
iPhone 3G: 3G uitgevallen? | anagram | Unlock | 2 | 01-12-08 21:45 |
|
|