iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   lege bladwijzers vullen het scherm (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/25970-lege-bladwijzers-vullen-scherm.html)

eek-87 27-11-08 11:54

lege bladwijzers vullen het scherm
 
Beste lezers,

Onlangs heb ik last van een vervelend probleem op mijn iPhone 2G fw.2.2. Er komt constant een pagina bij mijn homescreen bij, als ik daar heen 'scroll' is er niets te zien. Als ik een icoon langer indruk zie ik wel kruisjes waarmee je ze kunt verwijderen. Dan komt er 'verwijder symbool' te staan en 'weet u zeker dat u de bladwijzer " wilt verwijderen?'
Je zou denken dat het met de synchronisatie met i-Tunes te maken zou hebben maar dat is ook niet het geval, het gebeurt ongeacht ik hem aansluit op mijn computer.

Herkent iemand dit probleem of weet iemand er raad mee? Alvast bedankt!

Bomans 27-11-08 12:03

https://forum.iculture.nl/images/icons/icon2.gif verplaatst naar problemen

macfreaker 27-11-08 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eek-87 (Bericht 223649)
Beste lezers,

Onlangs heb ik last van een vervelend probleem op mijn iPhone 2G fw.2.2. Er komt constant een pagina bij mijn homescreen bij, als ik daar heen 'scroll' is er niets te zien. Als ik een icoon langer indruk zie ik wel kruisjes waarmee je ze kunt verwijderen. Dan komt er 'verwijder symbool' te staan en 'weet u zeker dat u de bladwijzer " wilt verwijderen?'
Je zou denken dat het met de synchronisatie met i-Tunes te maken zou hebben maar dat is ook niet het geval, het gebeurt ongeacht ik hem aansluit op mijn computer.
Herkent iemand dit probleem of weet iemand er raad mee? Alvast bedankt!

Inloggen in uw iphone via ssh of diskaid en dan /var/mobile/library/webclips
leegmaken.

Kikkertje77 25-03-09 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 223751)
Inloggen in uw iphone via ssh of diskaid en dan /var/mobile/library/webclips
leegmaken.

Thanks :)
Ook enig idee hoe dit komt, deze "vervuiling" ? Ik heb namelijk wel een hele hoop bladwijzers moeten wissen, wat een werk....

eek-87 25-03-09 10:44

Ik heb geen idee hoe dit probleem veroorzaakt wordt maar als je inlogt via SSH is het toch zo geregeld?

Kikkertje77 25-03-09 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eek-87 (Bericht 270750)
Ik heb geen idee hoe dit probleem veroorzaakt wordt maar als je inlogt via SSH is het toch zo geregeld?

Yep, is op zich wel makkelijk te doen. Alleen kun je via finder (op iphone) volgens mij maar één bestand per keer wissen, net zoals al die lege icoontjes op je springboard. Zonder overdrijven volgens mij wel een stuk of 60 :confused:

Ik dacht eerst dat het te maken zou hebben met "categories" van cydia, ik heb hier een tijdje mee zitten klooien om alles mooi te krijgen.

zoef de haas 12-04-09 14:15

Lege pagina's
 
Beste forumleden.

Ik zal me even voorstellen. Ik zit als zoef de haas op t forum en ben 25 jaartjes jong. Ik kom uit regio Rotterdam. Nu heb ik een vraag en die kan ik niet direct terug vinden op het forum. Ik heb mijn iphone 3g 16gig gejailbreaked(2.2.1) maar nu heb ik het probleem dat op mijn springboard als ik iets via cydia installeer ik diverse lege pagina's heb.

MaW

Ik heb geprobeerd een icoontje een x aantal seconden ingedrukt te houden en dan alles op zn plek te zetten maar zo gauw als ik weer wat installeer heb ik de eerste 3 pagina's aaps, dan een 4 5 tal pagina's leeg(als ik dan op de lege plek druk krijg ik een blanco inetpagina):eek: en dan weer iets van 3 losse apps. Hoe los ik dit op? Ik heb tevens monopoly geinstalleerd maar die kan ik ook nergens terug vinden!

Het is misschien een vraag die vaak voorbij komt maar ik kan m echt niet vinden.

Groeten Zoef

Gilliam 12-04-09 14:58

Toevallig Blanks uit Cydia geïnstalleerd? Die zet een aantal transparante webclips neer.

Pieter20 12-04-09 14:58

Mijn advies zou wezen om je iphone te herstellen met FW of custom FW, opnieuw jailbreaken en kijken of dit je probleem oplost en o ja gebruik de laatste QuickPwN 2-25 laat het maar weten ofdat het gelukt is ;)

zoef de haas 12-04-09 15:12

nee ik heb geen blanks geinstalleerd. van de appstore wist ik dat ie standaard de clips direct achter de laatste zet maar als ik dan met cydia wat installeer, overigens niet altijd dan heb ik ineens weer al die blanks. Maakt niet uit of ik ze verwijderd heb ja of nee

Nikos1984 13-04-09 12:15

kijk hier eens naar:https://forum.iculture.nl/f28/i...en-scherm.html
Ik had het zelfde probleem.. was hierna opgelost!
Succes!

Gilliam 13-04-09 12:49

Kijk is in Cydia>Manage>Packages of je iets ziet...

Tr1bal 19-04-09 22:06

kheb dus precies hetzelfde... ik had ook categories erop staan en na de jailbreak er restore staat er geen 1 spel meer op. Wanneer ik hem sync in Itunes staat er wel dat ie alle spellen aan het syncen is, maar uiteindelijk niets.

bako 19-04-09 22:16

Misschien iNav thema gedownload,
Of 1 van de iNav soort thema's?

RobbievanZomeren 23-04-09 20:00

Ik heb hetzelfde probleem, maar (Ik heb echt lopen zoeken op google enzo, en dan kom ik op allemaal vage site's) ik kan SSH nergens vinden, kan iemand mij de download link geven ?

Robbie

PeterTe 23-04-09 20:13

Het is een lege bladwijzer die je kunt maken met een programmaatje van Cydia. Als je erop klik opent die safari en krijg je ook een lege pagina

RobbievanZomeren 23-04-09 20:35

Maar die kun je dus verwijderen met SSH?

advitel 22-06-09 20:35

Via SFTP (Secure FTP) gaat het eenvoudiger....

rickvdp 29-10-10 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 279431)
Misschien iNav thema gedownload,
Of 1 van de iNav soort thema's?

JAaa, weet u misschien hoe ik het kan verhelpen?

Iniko 10-07-12 08:30

Blanco icoontjes verwijderen
 
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met de blanco icoontjes die ik wel kan verwijderen maar na synchronisatie of herstelleen weer netjes terug komen (64 in totaal) gek word ik ervan ...

Nu heb ik al het e.e.a. gelezen hoe deze te verwijderen... via webclips, dat lukt ook... maar het volgende is het geval.

Ik heb dit geprobeerd via het programma Iexplorer, hierin kun je in je Iphone alles opzoeken en ook verwijderen, echter als ik kijk in de map webclips staan er meer dan de 64 stuks welke verwijdert moeten worden en als ik deze ga verwijderen dan worden ook de standaard icoontjes zoals SMS etc. blanco, nu is mijn vraag, hoe onderscheid ik nu de goede van de slechte ...

Wie O Wie heeft raad.

alvast bedankt!

greetz, Iniko


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.