audio uit - links luider dan rechts discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net bij mij gemerkt dat het geluid links luider is dan rechts. Vooral met mijn in-ear buds is het duidelijk te merken. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
audio uit - links luider dan rechts
Ik heb net bij mij gemerkt dat het geluid links luider is dan rechts. Vooral met mijn in-ear buds is het duidelijk te merken.
Ik heb verschillende koptelefoons geprobeerd en uiteraard ook links en rechts omgedraaid maar het verschil is duidelijk daar als je er op let. Het is de moeite waarschijnlijk niet waard om hem terug te sturen maar wilde toch weten of iemand anders dit ook heeft gemerkt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het ligt aan de headphone jack dus je zal hem waarschijnlijk moeten opsturen als het niet werkt om hem te restoren
probeer hem er wat verder in te drukken (niet te hard) dit zal meschien helpen Laatst gewijzigd door King1987; 03-12-08 om 16:50. Reden: Edit knop gebruiken aub |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe wis ik smsjes uit als ik naar links scroll in zoeken in iphone | beppy | iPhone algemeen | 0 | 23-09-10 02:22 |
Links of rechts landscape? | Gilliam | Chat en geruchten | 9 | 31-08-09 17:00 |
beltoon word luider | knotsknuppel | Ringtones en Wallpapers | 2 | 26-07-08 22:31 |
springboard van links naar rechts | jonesz | Jailbreak apps en thema's | 5 | 15-01-08 22:06 |
|
|