iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Smsen is een drama! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26293-smsen-drama.html)

Yzord 05-12-08 12:59

je mag mijn Iphone wel even vasthouden hoor...

Dat je dik een seconde moet wachten voordat je weer kan tikken is idd niet normaal. Is het alleen bij smsen of ook bijv. in Safari?

Danielle85 05-12-08 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 227348)
je mag mijn Iphone wel even vasthouden hoor...

Wat ontzettend aardig van je :o! Alleen even vasthouden? Of mag ik ook even met het toetsenbord spelen :D

Overal, in elk programma waar ik het toetsenbord moet gebruiken, werkt het slecht! Er is toch ook een sms programmatje via Cydia, zodat je landscape kan smsen? Misschien moet ik dat eens proberen!

Heb net biteSMS even geprobeert en dan op landscape, om te kijken of alleen de onderkant van mijn Iphone niet goed reageert, maar met Landscape smsen precies hetzelfde probleem. Helaas helaas!

Yzord 05-12-08 13:32

Ow, je mag ook wel met mijn toetsenbord spelen hoor :D

Ik heb het net nog even geprobeerd en ik zou als ik zou willen een paar tikken per seconde moeten kunnen aanslaan. Dus er is denk ik iets niet helemaal in orde met je Iphone. Wat je kan proberen is een andere versie firmware erop zetten.

Heb je ook lag problemen als je op je springboard de onderste icoontjes wilt aanklikken? Want dan is er misschien iets niet goed met touch.

Bomans 05-12-08 14:00

Als laatste redmiddel misschien

1) Download fw 2.2 even opnieuw naar je pc.
2) Open iTunes, hou de shift-knop (toetsenbord pc) ingedrukt en druk dan op herstellen.
3) Selecteer de firmware die je net gedownload hebt.
4) als alles klaar is, aanmelden als nieuwe iphone, geen backup terug zetten.

Kijk even of je probleem nu opgelost is.
Dan kan je eventueel terug jailbreaken door dit tutorial te volgen.

efvie 05-12-08 14:13

Beetje rare vraag: heb je een beschermlaagje/sheet op je Iphone zitten.
Heb gemerkt dat dat enig invloed heeft op de effectiviteit van de touchscreen.

Danielle85 05-12-08 14:34

Ik denk inderdaad dat ik mijn iphone helemaal opnieuw leeg moet halen :( Maar goed.. het is niet anders natuurlijk!

@efvie: Ik heb niets op het schermpje geplakt! Dus dat kan het niet wezen.

@Yzord: Met de onderste icoontjes heb ik helemaal geen problemen, die reageren gewoon zoals het hoort (tenminste... mij hoor je er niet over klagen)

marcoryn 05-12-08 16:31

Probeer gewoon even een iphone van iemand uit de buurt en je weet genoeg lijkt mij. Ik vind smsen op de iphone nog niet helemaal geweldig, maar landscape smsen is toch wel aardig. In de normale sms app had ik ook wel wat vertraging en met irealsms gaat het redelijk goed.. nu gebruik ik tijdelijk ff mysms en merk weer vertraging..

Danielle85 05-12-08 16:34

Heb al verschillende sms applicaties geprobeert, maar niets werkt echt beter. Ben net klaar met mijn hele iPhone leeg te halen en te herstellen via iTunes. Naar mijn idee heeft dit ook niet geholpen.

Inderdaad binnekort even een andere iPhone betasten :D

chaser2600 05-12-08 17:07

Probeer het geluid van de toetsen eens uit te zetten in de instellingen.
Wellicht zorgt dat voor de vertraging.
Niet dat het probleem dan opgelost is maar dan heb je in ieder geval een mooie workaround ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:44.