Iphone 3g Herstelmodus loopt vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik zit met een groot probleem en ben vrij moedeloos. Ik probeerde mijn Firmware up te daten naar 2.2 vanaf 2.1, Itunes heeft toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g Herstelmodus loopt vast
Hallo
Ik zit met een groot probleem en ben vrij moedeloos. Ik probeerde mijn Firmware up te daten naar 2.2 vanaf 2.1, Itunes heeft toen de "nieuwe" Firmware gedownload en daarna geïnstalleerd. Echter werkte dit niet en crashde mijn Iphone. Als ik hem opstart krijg ik een usb kabel met zo,n Itunes ding op het scherm. Als ik probeer te herstellen krijg ik dit scherm : Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen! Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi en welkom op de iPhoneClub forums.
Verschillende opties zijn mogelijk om dit probleem te verhelpen
|
||||
|
||||
Heb je al eens gezocht op "error 6"? Je zal heel veel info hierover tegen komen. Gebruik tijdens de zoekoptie de aanhalingstekens erbij.
Voorbeeld: https://forum.iculture.nl/f28/i...or-6-fout.html
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt voor deze snelle berichten!
Ik ga het nu proberen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone bricked/vast in herstelmodus na update 4.3 - fout 1015 | Munkel | iPhone algemeen | 17 | 02-04-11 01:34 |
iPhone: iPhone 4 vast in herstelmodus | hublau | Jailbreak | 8 | 02-02-11 17:10 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
iphone vast in Herstelmodus | Nickricardo | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-11-08 14:47 |
iPhone loopt vast, en springt in herstelmodus | denni | Archief | 1 | 15-07-08 15:58 |
|
|