Downloaden met Safari op de iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Eerst en vooral zou ik mij eventueel willen verontschuldigen over de slechte plaatsing van dit topic, maar weet niet goed in welke rubriek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downloaden met Safari op de iPhone
Hallo iedereen
Eerst en vooral zou ik mij eventueel willen verontschuldigen over de slechte plaatsing van dit topic, maar weet niet goed in welke rubriek ik dit anders zou moeten zetten! Ik heb vandaag met Safari een bestand van rapidshare gedownload en dit is ook gelukt (ik kreeg 2 mogelijkheden en heb op downloaden gedrukt). De download was 100%, maar weet nu niet goed waar het bestand wordt opgeslagen. Ik heb ook al via google proberen te zoeken, maar heb uiteindelijk niets gevonden. Ergens zeiden ze dat het stond in de map "/var/root/downloads/" maar deze map bevindt zich niet op mijn iPhone... Zouden jullie mij misschien kunnen zeggen waar dit wordt opgeslagen en of er misschien eventueel andere programma's of plug-ins zijn die dit vergemakkelijken? Als dit misschien nodig zou zijn: iPhone 3G (België) firmware 2.2 en jailbreak Bestand is met wi-fi gedownload Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je downloads staan in: var/mobile/Library/Downloads
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Met de Safari Download Plug-in kun je bestanden op Rapidshare downloaden...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nog even iets, ik heb dus iets gedownload en ik weet waar het staat maar hoe open ik dat bestand dan?? Ik heb terminal maar ik heb geen idee wat het is... Zou iemand dit willen uitleggen, doe maar als of ik helemaal niks weet
Danny P.s. Sorry voor de late reactie |
|
|||
|
|||
Hoi Danny,
Gewoon even zelf gaan zoeken in de wiki en op het forum zou ik zeggen. Mensen helpen alsof ze niets weten doen ze over het algemeen bij betaalde cursussen. Een beetje eigen initiatief graag.. |
|
|||
|
|||
Dan doe als of ik wel iets weet!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downloaden op safari | erik1098 | iPhone Apps | 1 | 09-02-10 20:23 |
Safari kan bestand niet downloaden? | gino69 | iPhone algemeen | 1 | 11-02-08 11:48 |
bestanden downloaden met safari op iphone | roelleke1 | iPhone algemeen | 1 | 14-12-07 09:06 |
|
|