gebruikte iPhone leeghalen en syncen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik koop binnenkort een iPhone 3G via een particulier (ik neem het T-Mobile abonnement over). Ik heb de nieuwste iTunes, en een bibliotheek van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
gebruikte iPhone leeghalen en syncen
Hallo,
Ik koop binnenkort een iPhone 3G via een particulier (ik neem het T-Mobile abonnement over). Ik heb de nieuwste iTunes, en een bibliotheek van 9,21 GB. Dit word mijn eerste Apple-apparaat en ik weet niet hoe alles werkt. Ik moet om te beginnen de iPhone leeghalen. Hiermee bedoel ik: Agenda verwijderen, en de muziek/ films/ apps enz. verwijderen, en mijn bestanden erin zetten. Hoe doe je dit snel? En een stom vraagje: Hoe doe je dat als je de iPhone voor het eerst aan je PC koppelt? moet je dan iTunes aan hebben staan, en ''ziet'' iTunes ook direct de iPhone? Groetjes, The Stijg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je de iphone aansluit aan je comp dan zie je hem in itunes verschijnen, ook daar kan je kiezen om inhoud te verwijderen! dit is trouwens ook in de zoekfunctie te vinden! succes
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone (3g, 8gb, JB) blijft hangen na leeghalen. | pentapaulus | iPhone algemeen | 0 | 19-05-10 08:41 |
iPod leeghalen en overzetten op iPhone. | Myrdin | iTunes | 1 | 10-05-10 16:04 |
gebruikte Iphone verzekeren | Amore | iPhone algemeen | 1 | 10-11-09 11:37 |
|
|