E-mails weergeven. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet niet wat ik heb gedaan. Maar sinds 3dagen moet ik telkens mijn Mail.app (google account) openen om te zien of ik nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mails weergeven.
Hallo,
Ik weet niet wat ik heb gedaan. Maar sinds 3dagen moet ik telkens mijn Mail.app (google account) openen om te zien of ik nieuwe berichten heb. Tot 3 dagen geleden kwam er gewoon een rood ballonnetje (zoals bij sms of mised calls). Weet iemand hoe ik deze instelling terug kan zetten? Bvd, Pim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je je push notificatie al aangezet
ga naar instellingen en dan naar nieuwe gegevens en dan zet je push aan en dan elk kwartier elk half uur of elk uur
|
||||
|
||||
Heb je al een reboot geprobeerd?
|
||||
|
||||
gewoon resette of herstellen?
|
|
|||
|
|||
Ja mijn push stond op handmatig. Bedankt! Ik dacht dat het met de dataroaming te maken had.
Volgende week naar het buitenland dan zal ik de push en de dataroaming maar uit vinken. anders gaat het mij te veel pieken kosten. thankx! ps. slotje dan maar! |
|
||||
|
||||
Misschien verstandiger als je geen roaming wilt in het buitenland om dan een simpele gsm mee te nemen waarmee je dus geen 3g en andere toestanden hebt.
|
|
|||
|
|||
Tsja, dan ga ik echt mijn muziek en filmpjes missen. Als ik data roaming, 3g en de push functies uitzet zal ik toch geen extra kosten krijgen? Mits ik safari en mail niet activeer.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je 3G ook uitzetten en gewoon GSM netwerk gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Thank you! Ik had het ook op hand staan.
|
|
|||
|
|||
weet iemand of je de iPhone zo kunt instellen dat je een biepje krijgt als er mail binnenloopt. Ik heb het niet gevonden, alvast
|
|
||||
|
||||
Instellingen > Geluiden > Nieuw Bericht
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rwinkvens weet iemand of je de iPhone zo kunt instellen dat je een biepje krijgt als er mail binnenloopt. Ik heb het niet gevonden, alvast Instellingen > Geluiden > Nieuw Bericht Maar je kunt dat geluid niet veranderen? Anders instellen. Dit is wmb het minst hoorbare signaal. Nu ja, we leven errmee... span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; } |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: muziek weergeven op pc in mappen | jokidoki | iTunes | 8 | 18-10-11 17:57 |
Foto: Fotoalbum weergeven | wijnstudio | Muziek, foto & video | 0 | 26-04-09 11:17 |
Telefoonnummer weergeven in Telefoonboek | Jakiie | iPhone algemeen | 0 | 22-09-08 17:44 |
Foto: events weergeven op iphone | Vark | Muziek, foto & video | 0 | 01-09-08 17:27 |
namen contacten weergeven | belinea | Unlock [archief] | 5 | 08-06-08 13:29 |
|
|