iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   geen belgeluid (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/27007-geen-belgeluid.html)

Mink015 15-12-08 21:06

geen belgeluid
 
Hallo.
Ik mis mijn oproepen daar ik geen bel geluid krijg.

Wanneer in bij instelllingen, naar geluiden ga dan staat er borvenaan geluid uit "(hier achter zit geen schuiftoets) Is dit standaard?

Tussen het kopje en trillen in heb ik slide voor volume geheel naar rechts geschoven, wanneer ik deze schuif beweeg is het bel-geluid wel hoorbaar.

Wie weet raad (updaten geeft geen soelaas, reeds meerdere keren gedaan).

Bedankt voor je tijd

Cmdaulnis 15-12-08 21:22

aan de zijkant je volume aan zetten?

Mink015 15-12-08 21:25

Hey bedankt, ben duidelijk iphoneblondt....enne ja had gezocht maar kreeg met allerlei zoekopdrachten gewoon,....niks.

Hopen dat dit werkt,,
Nogmaals bedankt voor je reactie

Mink015 15-12-08 22:01

Nee helaas, de toetsen op de zijkant beroerd en volgends scherm staat het geluid geheel open..... zucht

pollewop 16-12-08 22:54

Hoi,
Heb sinds gisteren hetzelfde probleem, geen belgeluid!
Als ik aan het geluid aan/uit knopje zit aan de zijkant gaat het geluid even aan, maar na een paar seconden schiet hij vanzelf weer naar "geluid uit".
Zo raar...
Iemand enig idee?????????

evmw 16-12-08 23:23

Schuift je knopje nog wel goed (klikt hij een beetje), of zit het mute-knopje behoorlijk los?

Tijn1 17-12-08 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pollewop (Bericht 231746)
Hoi,
Heb sinds gisteren hetzelfde probleem, geen belgeluid!
Als ik aan het geluid aan/uit knopje zit aan de zijkant gaat het geluid even aan, maar na een paar seconden schiet hij vanzelf weer naar "geluid uit".
Zo raar...
Iemand enig idee?????????

wat je kan proberen is je head-set erin en eruit doen, het zou kunnen zijn dat er iets is blijven hangen binnen in! Ik heb dit wel eens met een 2G gehad!

pollewop 17-12-08 09:02

Nee, dat knopje doet het prima. Zit niet los ofzo.
Vanochtend was ik bijna blij, want hij deed het weer, maar nu springt ie toch weer op stil...zucht.

pollewop 17-12-08 09:04

En dat met een head-set had ik inderdaad ook al geprobeerd, maar ook helaas zonder resultaat...

bako 19-12-08 12:48

heb je hem al geprobeert te herstellen

pollewop 19-12-08 14:15

jeps, ook al geprobeerd hele telefoon te herstellen met Itunes. helaas....ook dat zonder resultaat.

King1987 19-12-08 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pollewop (Bericht 232701)
jeps, ook al geprobeerd hele telefoon te herstellen met Itunes. helaas....ook dat zonder resultaat.

Dan is het heel simpel: als de orginele FW uit iTunes geen oplossing geeft, dan kan je er van uitgaan dat dit een hardware matig probleem is!

(dan neem ik even aan dat je een iPhone hebt van t-mobile of simlock vrije iPhone hebt ;) )

pollewop 19-12-08 14:33

Enig idee dan of een hardware probleem op te lossen is? Zoja, waar??

King1987 19-12-08 14:35

Kijk eens in het forum deel: Ervaringen. Staat best veel ervaringen van mensen die hun iPhone moesten (laten) repareren.

Nog even een kleine aanvulling op mijn antwoord van net. Je hebt toch wel hersteld en dan aangemeld als NIEUWE iPhone? Waarom: in je back-up kan ook de fout nog zitten.

bako 19-12-08 19:11

backup zijn bestanden zoals je nummers je agenda je notities niet je fw

King1987 19-12-08 19:14

Weet ik, maar je weet maar nooit. Mocht er een corrupt bestand in zitten. Je kan beter het zeker voor het onzekere nemen. Een back-up kan je altijd nog terug zetten nadat je het getest hebt, zo sluit je namelijk alles uit! ;)

bako 19-12-08 22:52

lijkt me stug maar je kan het proberen

ThoMM. 22-12-08 00:30

Ik heb hetzelfde probleem, alleen mijn beltoon hoor ik, maar voor de rest geen enkel geluid (iPod, toetsenbord, SMS) Nu had ik laatst een probleem met mijn dockconnector.. Hij dacht constant dat er een apparaat werd aangesloten, en gaf dan aan dat 'het apparaat niet complitable was met de iPhone'.. Na een potje alcohol begonnen de problemen minder te worden.. Toen ik een keer goed in de connector keek, zag ik dat 1 pinnetje een beetje naar buiten stond, waarschijnlijk de boosdoener! Ik was zwaar teleurgesteld omdat ik een iPod HiFi bokstenset heb, en ik kon mijn muziek niet mee overzetten enzo, omdat als ik mn muziek via de dock afspeelde, hij na 10sec stopde.. Maar de volgende ochtend (na een nachtje in de oplader) werkte alles weer!! Ik blij..

Nu een week later, net stopt opeens het geluid.. Ik reboot, stil-schakelaar etc.. Niks werkte, dus ik maar even naar iPod om te kijken of daar nog geluid uit kwam, maar dat deed het ook niet. Ik dacht dat mn speaker kapot was. Maar mn ringtone werkte nog. Eerst dacht ik dat mn iPhone dacht dat de koptelefoon erin zat, maar dat was niet zo omdat als ik het volume aanpaste met de knoppen aan de zijkant, er 'volume' stond, zonder (koptelefoon) eronder. Weer die dockconnecter dus. Ik ga nog een keer met de alcohol aan de gang..

Maar mijn vraag is of iemand weet of dat te vervangen is, en hoeveel dat kost, en waar.. Zelf ben ik niet echt van mijn iPhone openen, behalve kleine dingen als: Antennecover los, kabeltje, nieuwe erindoen, klaar.

Softwarematig is het niet, ik heb niks gedaan vanaf het laatste moment dat t werkte, en laatst had ik al problemen met dat dockding.......

Update: Apart.. Als ik hem nu ongeveer een minuut laat liggen, en hem daarna ontgrendel hoor ik even 'de klik' daarna is hij weer helemaal stil! Als ik hem 2x achter elkaar lock/unlock geeft hij weer geen geluid... Is het nou softwarematig?! Erg apart allemaal...

steware 03-10-10 18:02

belgeluid doet het niet ???
 
Het ligt niet aan de instellingen maar aan de zijkant, boven de volumeknop zit een schakelaar.
Zet je schakelaar aan, dat zie je een rood puntje dan staat je iPhone op trillen. Kan je het rode puntje niet zien dan staat ie op bellen!

een mechanisch probleempje...dus

ThoMM. 03-10-10 18:12

BUMP!
Het probleem was trouwens dat m'n dockconnector kapot was:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.