//

“composite-AV-kabel”

“composite-AV-kabel” discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Segoe UI]Nu heb ik bij mediamarkt een “composite-AV-kabel”[/FONT] [FONT=Segoe UI]Gekocht.[/FONT] [FONT=Segoe UI]Nu hangt daar een tros tulp kabels aan, die ik niet op de tv ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-08, 10:50
Simm Simm is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: In de EU
Berichten: 44
Standaard “composite-AV-kabel”

[FONT=Segoe UI]Nu heb ik bij mediamarkt een “composite-AV-kabel”[/FONT]
[FONT=Segoe UI]Gekocht.[/FONT]
[FONT=Segoe UI]Nu hangt daar een tros tulp kabels aan, die ik niet op de tv heb.[/FONT]
[FONT=Segoe UI] [/FONT]
[FONT=Segoe UI]Nu zie ik een zelfde doos met wel de 3 tulpjes die ik wel op de tv heb. Maar doet de Iphone het er ook mee? Film afspelen op tv. [/FONT]

[FONT=Segoe UI][SIZE=3]Prettig, verkopers die niet weten! Ook naar expliciet vragen. Wat ze verkopen.[/SIZE][/FONT]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-08, 10:57
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Jij hebt een Component kabel gekocht, geeft een zeer zuiver beeld op de tegenwoordige lcd schermen. Waarschijnlijk heb jij nog een oud type tv en deze heeft alleen RCA aansluiting, deze had jij dus ook moeten kopen en niet de Component kabel. Wel erg vreemd dat een verkoper je geen gepaste kabel kan verkopen als je de juiste informatie geeft.

Citaat:
Compenent = Rood, Wit, Blauw, Rood, Groen

RCA = Rood, Wit, Geel
PS: Graag volgende keer iets duidelijker je vraag stellen, met al die spaties en [] is lastig te lezen.
  #3  
Oud 23-08-10, 13:54
Masss Masss is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Iphone kan ermee aangesloten worden, alleen er zijn wel een aantal problemen met de composite en de composiet kabel.
Ten eerste de aansluiting is perfect en het beeld kan op de AV kanalen worden weergeven.
Het probleem draait voornamelijk om wat het precies af kan spelen op tv.
Aller eerst de Iphone kan zonder problemen, films die je op de Iphone hebt staan, grandioos afspelen op je tv scherm. Alleen het is soms nogal traag. Het beeld overgeven aan je TV, gaat soms een beetje haken en dient dan weggedrukt te worden op de Iphone en weer opnieuw aangezet te worden. Wel is het logisch dat je de kwaliteit die je op de Iphone hebt, niet perfect na kan bootsen op je TV scherm, vanwege de resolutie van je TV scherm.
Ten tweede met deze kabels kan je alleen films en muziek (muziek zonder beeld) op je TV afspelen. Dit is een groot nadeel, want je wil natuurlijk wel foto's zien en eventuele albums van je muziek op je TV zien. Ook kan je niet internetten met het beeld van je Iphone op je TV. Daarentegen is het wel mogelijk om een film via internet (streaming) van je Iphone op je TV af te spelen.
Conclusie: Kabels werken fascinerend, alleen helaas dat je niet alles erop kan afspelen. Verdere toelichting over de soorten kabels en waarop deze kunnen worden aangesloten is hiervoor behandeld.

Groet en succes,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video uit met Apple composite-AV-kabel zapje Muziek, foto & video 2 17-05-10 22:41
Gezocht: Apple composite-AV-kabel nomad Koopinformatie Nederland 1 10-11-09 10:17
Component AV Cable -> Composite? nielsniels iPhone accessoires en onderdelen 1 21-10-08 15:48
Hulp gevraagd! AV Composite ! Robinstokkel iPhone algemeen 7 20-03-08 19:00
Apple Composite Av Cable-usa Haagze sf2 iPhone accessoires en onderdelen 1 22-02-08 18:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.