contacten verloren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Net heb ik iphone sync uitgevoerd nu heb ik bij contacten vervangen ipv samenvoegen gekozen. Al men contacten zijn weg, heb geen reservekopie hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
contacten verloren
Hallo
Net heb ik iphone sync uitgevoerd nu heb ik bij contacten vervangen ipv samenvoegen gekozen. Al men contacten zijn weg, heb geen reservekopie hoe kan ik ze terug halen Alvast dank FDS |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die contacten ben je helaas kwijt, tenzij je ze nog ergens op je computer hebt staan of als je ze vanaf je simkaart hebt geïmporteerd(dan gewoon nog een keer importeren)
|
|||
|
|||
Ja, update je profiel ook even. neem aan dat versie 1.1.4 eruit is? anders kan je sowieso geen contacten importeren vanaf de simkaart
|
||||
|
||||
kijk eens bij je windows card space of hoe t heet, in windwos heb je ook een adressen boek, k zet ze meestal daar ook in, of copieer gewoon de settings van itunes zelf in aparte map.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad verloren in de trein | Vincent82 | iPad algemeen | 12 | 02-10-10 20:28 |
Iphone verloren! Contacten openen via Backup?? | bogomoji | iPhone algemeen | 2 | 05-08-10 02:08 |
iPhone verloren, Tips en/of ervaringen? | Twijfelaar | iPhone algemeen | 22 | 24-11-09 12:28 |
verloren SSH vebinding | jerrycan | iPhone algemeen | 2 | 13-05-08 16:52 |
Agendagegevens verloren | Bartje | iPhone algemeen | 3 | 13-05-08 11:53 |
|
|