ongewenste tekst op unlockscreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik op mijn unlock screen een ongewenste tekst staan. 'this doesn't really do anything yet but it /did/ get loaded off the ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ongewenste tekst op unlockscreen
Sinds gisteren heb ik op mijn unlock screen een ongewenste tekst staan.
'this doesn't really do anything yet but it /did/ get loaded off the server. P (awsome. huh?) Er zal ongetwijjfeld iemand veel plezier hierover hebben maar ik wil het erg Graag weer af. Ik had wat dingetjes uit Cydia gehaald, en die na ontdekking van die tekst ook weer verwijderd maar helaas de tekst blijft staan. Weet iemand hoe ik hier weer vanaf kom? Dank, Yip |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is een instelling in Winterboard genaamd 'Server Lock Screen'. Schakel deze optie uit in Winterboard en laat je Springboard respringen (Dit doet Winterboard al voor je bij een wijziging).
|
|||
|
|||
Super, bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tekst document naar tekst app? | sanders | iPhone Apps | 0 | 13-12-10 22:19 |
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( | Esteban78 | iPhone Apps | 0 | 17-08-10 02:28 |
Ongewenste dataverbinding | Nilles | KPN | 0 | 23-06-10 20:48 |
Zichtbaar houden unlockscreen | rover64 | iPhone algemeen | 6 | 21-11-09 20:28 |
Agenda op Unlockscreen | mauritsharmsen | Archief | 2 | 12-10-09 20:34 |
|
|