iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   zwarte rij pixels bij opladen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/27662-zwarte-rij-pixels-opladen.html)

peanut 30-12-08 14:06

zwarte rij pixels bij opladen
 
hallo beste fruit liefhebbers,
ik heb m'n iphone nu een 2tal weken en ik merk net op dat wanneer ik mijn iphone aan het opladen ben (zowel usb als stopcontact) en het groene batterijlogo na een tijdje vanzelf uitgaat er een zwarte lijn pixels zichtbaar is op het scherm... (ongeveer 1 cm van de rechter zijkant en dit van boven naar onder op het scherm)

niet dat dit een probleem vormt, (wie kijkt er nu op een leeg scherm wnnr de phone aan het opladen is) maar kwil zeker zijn dat dit geen voorbode is van stervende pixels of iets dergelijks...
awaiting your expertise
kindly
mr.peanut

ps: als je meer info nodig hebt i'll be around
//heb wat rondgegoogled en het forum bekeken en zie nergens iemand met hetzelfde prob...

bako 30-12-08 20:51

is dit altijd of soms waneer die aan het opladen is

jpke 30-12-08 20:55

Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar misschien ik zeg misschien kan dit verholpen worden met herstellen. Gewoon eens proberen via itunes. (zie wel da al je apps, muziek, ed. in je itunes staan anders ben je deze kwijt en kan je ze allemaal weer opzoeken in de app store )
Grtz en hopelijk werkt het

bako 30-12-08 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpke (Bericht 236294)
Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar misschien ik zeg misschien kan dit verholpen worden met herstellen. Gewoon eens proberen via itunes. (zie wel da al je apps, muziek, ed. in je itunes staan anders ben je deze kwijt en kan je ze allemaal weer opzoeken in de app store )
Grtz en hopelijk werkt het

zal waarschijnlijk niet helpen want herstellen heeft volgens mij niet temaken met je scherm
maar je kan natuurlijk altijd proberen

jpke 30-12-08 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 236351)
zal waarschijnlijk niet helpen want herstellen heeft volgens mij niet temaken met je scherm
maar je kan natuurlijk altijd proberen

Njaa, ik vond dit wel het proberen waart he ;)

peanut 30-12-08 23:34

moest het zo simpel zijn was da al verholpen... heb al 2 keer alles opnieuw gedaan... het gebeurd elke keer ik hem oplaad en op zich is het niet zo erg, maar ik hoop het niet iets fubar is...
anyway tzou misschien kunnen aan het connectortje liggen, kzal es proberen met die van mijn ipod en zien of het dan gebeurd.
i'll keep you posted

Shorty007 30-12-08 23:49

misschien luie pixels ofso...?
tja wel raar dat het dan alleen tijdens het opladen is en niet daarbuiten ook.

tinus_i 05-01-09 00:09

Misschien heeft het er iets mee te maken dat je iPhone iets warmer wordt terwijl je hem oplaadt, waardoor er een verbinding geen contact meer maakt. In ieder geval is dit een storing, dus ik zou zeker teruggaan voor een goede telefoon.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.