Bluetooth PAN via je iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er al iemand een oplossing gevonden om bluetooth PAN met je iPhone te gebruiken? Wat ik bedoel is dus via bluetooth je internet verbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth PAN via je iPhone
Heeft er al iemand een oplossing gevonden om bluetooth PAN met je iPhone te gebruiken? Wat ik bedoel is dus via bluetooth je internet verbinding te delen met bijvoorbeeld een powerbook.
In windows mobile 6 zorgde internet sharing voor een zeer gemakkelijke verbinding met mijn PowerBook en ik kon vanaf overal even met mijn PowerBook het internet op via de GPRS van T-Mobile. Is er voor de iPhone ook zoiets inmiddels? Heb gezocht, maar kon nog niets ontdekken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee dit gaat niet werken omdat de Bluetooth van de iPhone alleen werkt met headsets momenteel. Dus niet met andere apparatuur.
|
|
|||
|
|||
probeer deze maar:
Tethering your iphone in osx - ModMyiFone - Wiki overigens heb ik het zelf niet geprobeerd, dus ik weet niet of het werkt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth op iPhone 4 | Berik61 | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 15:34 |
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio | partyfart | iPhone algemeen | 25 | 15-12-09 12:30 |
|
|