Bellen naar mijn nummer > mailbox aan de lijn discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net een Iphone 3G gekocht. Alleen als ik wil bellen naar mijn telefoon vanaf mijn huistelefoon, dan krijg ik mijn mailbox ervoor. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen naar mijn nummer > mailbox aan de lijn
Hallo, ik heb net een Iphone 3G gekocht. Alleen als ik wil bellen naar mijn telefoon vanaf mijn huistelefoon, dan krijg ik mijn mailbox ervoor. Ik heb als eerste gezocht op dit forum, maar ook omdat ik niet precies weet wat ik moet invoeren kon ik niks nuttigs vinden.
Een sms ontvang ik wel. Vriendelijk bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is het alleen met de huis telefoon of ook met andere telefoons.
|
|
|||
|
|||
Ook met andere (mobiele) telefoons
edit: bovenin links staat "simlock" heeft dit iets ermee te maken? Laatst gewijzigd door jeroenbr; 07-01-09 om 21:43. |
|
|||
|
|||
ook al bij instellingen gekeken mischien dat hij de beller direct door stuurt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb daar inderdaad gekeken, ook bij "doorschakelen". Alleen bij die optie kan ik sowieso niks invullen zelfs niet aan en uit zetten.
edit: bij "info" staat bij "netwerk: niet beschikbaar" Heeft dat er iets mee te maken? Stom van me, hij stond op de simlock Laatst gewijzigd door jeroenbr; 07-01-09 om 22:15. |
|
|||
|
|||
aah probleem opgelost
|
|
|||
|
|||
hahaha simlock dat is de pincode van je sim
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bellen naar bepaald vast nummer lukt niet. | schee435 | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 10:51 |
2e lijn incl Wi-Fi bellen ? | bertb | iPhone Apps | 0 | 31-03-10 09:40 |
Bellen via vaste lijn | kjvs | Desktop-applicaties | 3 | 24-03-10 13:23 |
Sms naar vaste lijn ipv een mobiel nummer | vuurvreter | iPhone algemeen | 4 | 02-12-09 07:41 |
pas op; voice mailbox nummer aanpassen werkt niet!!! | fromalk | iPhone algemeen | 27 | 24-02-08 20:32 |
|
|