Losse emoji emoticons voor website of blog discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je een website of blog en zoek je nog een verzameling leuke emoticons? Zoek niet verder, er staan er een heleboel op je iPhone! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Losse emoji emoticons voor website of blog
Heb je een website of blog en zoek je nog een verzameling leuke emoticons? Zoek niet verder, er staan er een heleboel op je iPhone!
Tijdens het doorbladeren van mijn iPhone kwam ik in /System/Library/PrivateFrameworks/WebCore.framework een leuke verzameling tegen met 471 emoticons. Ik heb ze allemaal geconverteerd naar een formaat dat ook op desktop computers bruikbaar is (standaard zijn de iPhone PNG bestanden niet in te lezen op een desktop) en een overzichtje gemaakt van de plaatjes. Alle emoticons zijn PNG bestanden van 20x20 pixels. Je kunt de geconverteerde bestanden hier downloaden in een ZIP bestand. Het onderstaande overzicht is i.v.m. de grootte 50% verkleind om hier online te tonen. Wil je een 100% overzicht voor jezelf, dan kun je dat hier downloaden. Veel plezier!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat zijn de Emoji's.
|
||||
|
||||
Wat zijn emoji's? Dan pas ik het verhaaltje even aan...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kom er net achter dat ik de titel van het topic niet aan kan passen, kan een moderator dit dan misschien doen? Ik blijf het persoonlijk wel leuke emoticons vinden voor mijn blog, dus dit topic is volgens mij niet geheel zinloos. Bedoeling was ook niet om ze op de iPhone te gebruiken maar op een blog of website. Alleen zou het wel prettig zijn als het woord Emoji voor de duidelijkheid in mijn topic-titel zou staan.
|
|
||||
|
||||
//Titel aangepast
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
|
|