iphone mail adressen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone gekocht nu blijven de mail adressen van de vorige eigenaar erin staan niet heel erg verveld maar liever zou ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone mail adressen
Ik heb een iphone gekocht nu blijven de mail adressen van de vorige eigenaar erin staan niet heel erg verveld maar liever zou ik mijn Ihone willen opschonen is dat mogelijk?
bvd Hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhone synchroniseren met je PC en aanvinken in iTunes (2e tabblad) dat hij je adresboek moet overschrijven.
Dan heb je je hele outlook adressenlijst in je telefoon staan en ben je alle oude "rommel" kwijt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oude email adressen iphone verwijderen | landen1970 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-09-10 17:46 |
Vreemde adressen boven aan mail verstuurd via iphone. (hotmail) zoals blabla.phx.gbl | Robert171 | iPhone algemeen | 4 | 14-03-10 18:03 |
mail en agenda en adressen naar iphone 3gs | Forward_observer | iPhone algemeen | 5 | 10-10-09 13:27 |
Adressen in Excel naar Outlook (Iphone) | Robbert1965 | iTunes | 3 | 16-12-08 16:02 |
Na synchronisatie Adressen op Mac en Iphone weg | Yuri | iTunes | 1 | 25-09-08 15:38 |
|
|