De persoon die ik bel hoort mij dubbel in echo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Raar probleem. Als ik iemand bel zegt die persoon me dat hij me dubbel hoort terwijl ik de persoon die ik hoor compleet normaal hoor. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De persoon die ik bel hoort mij dubbel in echo
Raar probleem.
Als ik iemand bel zegt die persoon me dat hij me dubbel hoort terwijl ik de persoon die ik hoor compleet normaal hoor. Kan iemand me daar een verklaring voor geven ? Heb ook het probleem met mijn belsignaal. Gaat een stuk minder hard dan een vriendin van me haar iphone. Met dezelfde instellingen. Heb het antwoord op beide vragen nog nergens gevonden. Wie kan me helpen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoort diegene jouw dubbel, of hoort diegene zichzelf dubbel?
|
|
||||
|
||||
Heeft je vriendin een 3G? Volgens je profiel heb jij een eerste generatie iphone.
De 3G heeft inderdaad een luider belsignaal. ook de speaker gaat merkelijk luider. |
|
|||
|
|||
Nee iedereen die mij aan de lijn heeft hoort mij in echo. Geldt voor alle telefoons en ik heb 2g
Laatst gewijzigd door King1987; 30-01-09 om 12:52. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk heb je dan je speaker wat te hard staan, of je hebt een erg gevoelige microfoon. Wat de ander zegt gaat dan direct naar hem terug via jouw microfoon, dat is in ieder geval in 99% van de gevallen de oorzaak.
|
|
|||
|
|||
Wel als ik mijn volume niet op max zet heb ik geen probleem meer maja de beltoon hoor je dan niet goe meer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niemand hoort mij meer? | Giovannavv | iPhone algemeen | 7 | 11-01-11 14:36 |
als ik bel hoort niemand mij | rojode05 | iPhone algemeen | 3 | 30-05-10 14:25 |
De ander hoort mij niet/slecht tijdens gesprek | haakwei111 | iPhone algemeen | 4 | 23-05-09 21:27 |
Niemand hoort mij goed praten tijdens bellen. | Marc-R | iPhone algemeen | 1 | 17-10-08 02:04 |
Tonen naam persoon die belt ipv nummer | Eagleman | Unlock [archief] | 8 | 03-04-08 11:58 |
|
|