InternetSnelheid iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu weet ik al een tijdje dat mijn PC met een redelijke snelheid op het internet surft (via WiFi), maar geen gedacht wat de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
InternetSnelheid iPhone
Nu weet ik al een tijdje dat mijn PC met een redelijke snelheid op het internet surft (via Wi-Fi), maar geen gedacht wat de iPhone hier van prestaties neerzette tot ik toevallig ook de gratis applicatie van speedtest.net in de app store tegen kwam.
Ik moet zeggen dat ik zeker niet teleurgesteld ben wat de snelheid betreft, hij doet iets minder van de download snelheid van mijn PC, de upload ligt ongeveer hetzelfde. Hoe zit he met jullie snelheden? Wi-Fi, G3, ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mijn maximaal is rond de 7MBps, ik denk dat het aan m'n router ligt. Heb gehoord dat als ik een nieuwe koop dat ik wel tot 5x sneller krijg...
|
|
|||
|
|||
5X sneller lijkt me sterk want de meeste internet providers leveren maar tot max. 20MBps.
|
|
|||
|
|||
Hier mijn internet snelheid via de draadloze router.
Download: 7.64Mbps Upload: 0.71Mbps Grt, patrick |
|
|||
|
|||
Via Wi-Fi haal ik de 8000kbps met gemak, maar via GRPS/3G is het drama. Meestal rond de 10-30kbps down met hoge latency.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internetsnelheid omlaag sinds 4.1 | MichaelJ | Odido (T-Mobile) | 1 | 15-09-10 14:43 |
Lage internetsnelheid op 1 bepaalde mast (thuis) | Rooverz | Odido (T-Mobile) | 1 | 15-09-10 13:05 |
|
|