Na schoonmaken scherm stroef discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tja, mijn dochtertje is gek op de spelletjes op de iphone maar laatst had ze dus hele vieze vingers waardoor het scherm zó vet was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na schoonmaken scherm stroef
Tja, mijn dochtertje is gek op de spelletjes op de iphone maar laatst had ze dus hele vieze vingers waardoor het scherm zó vet was geworden dat ik met een beetje heet water het scherm heb gepoetst. Misschien stom... Maar goed, wel schoon, maar het scherm is nu heel stroef. Heeft iemand een oplossing? Hopelijk wel
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Weer veel gebruiken, het vette laagje door gebruik is smeermiddel
Zelf gebruik ik altijd schoonmaakmiddel voor (zonne)brillen samen met het micro vezel doekje. Dit is zacht genoeg om niets te beschadigen, maar maakt wel heel goed schoon. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone schoonmaken | markjan | iPhone algemeen | 10 | 10-02-11 11:20 |
iPad home button werkt stroef | Harrypotter | iPad algemeen | 0 | 13-10-10 19:29 |
Scherm schoonmaken | jasnba | iPad algemeen | 10 | 19-07-10 11:18 |
Na updates iPhone stroef en traag | drumworkshop | iPhone algemeen | 16 | 04-11-08 23:16 |
scherm schoonmaken met alcohol? | Drinkyoghurt | iPhone algemeen | 8 | 07-06-08 16:24 |
|
|