iPhone 2G Pakt geen firmware's meer HELP !! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Ik heb een iPhone 2G gekregen maar diegene heeft er iets mee gedaan en nu staat hij vast op het itunes logo met bijbehorend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 2G Pakt geen firmware's meer HELP !!
Goedeavond,
Ik heb een iPhone 2G gekregen maar diegene heeft er iets mee gedaan en nu staat hij vast op het itunes logo met bijbehorend stekkertje. Restore in DFU of RECOVERY werken beide niet evenals de itunes versies of firmware versies.. Hoe krijg ik hem weer aan de praat wie kan me helpen met een stappenplan heb gegoogled en op wiki gekeken kom er echt niet meer uit, dit moet toch op te lossen zijn? Mvg David |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wanneer het itunes logo erop staat kan je deze toch herstellen ?
Heb je anders geprobeerd om deze uit te zetten door de home en aan/uit knop in te drukken tot deze uit gaat en dan in restore mode te zetten ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 - Na herstellen firmware geen bereik meer | synopsis | iPhone algemeen | 11 | 10-03-11 16:51 |
geen enkel provider pakt mijn iphone 4 | next1 | iPhone algemeen | 7 | 26-01-11 14:59 |
Iphone 4 pakt geen BE sim | jpjedi | iPhone algemeen | 3 | 29-06-10 23:52 |
Help! iPhone pakt mijn telfort simkaart niet meer... | RhanJones | Archief | 4 | 14-02-09 01:18 |
iPhone: PwnageTool pakt firmware niet | iDavid | Jailbreak | 9 | 13-01-09 23:04 |
|
|